donderdag 12 september 2013

Portrait 12 of the 29 faces challenge

Who stole my time??? I wanted to finish this yesterday, but I didn't make it. It is hard to do a painting a day, so I will have to win me some time with other media, other wise I'm not gonna finish this 29 faces in September.
Here she is: my monochromatic portrait in acryl on a canvasboard measuring 25 x 25 cm. Hope you like her!!


Wie is er met mijn tijd vandoor. Ik had dit schilderijtje gisteren al af willen hebben, maar helaas is dat niet gelukt. Het is moeilijk om elke dag een schilderij te maken, dus ik zal wat tijd moeten winnen met andere technieken anders gaan die 29 gezichtjes niet lukken in September.
Maar hier is ze:  Mijn monochrome portretje in acryl op een canvasboard van 25 x 25 cm. Ik hoop dat je d'r leuk vind.

Fijne dag!
Lieve groetjes,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Wauw, Marianne, deze is ook al zo mooi. Vind je schilderwerk sowieso al een prachtig, maar zoveel in één maand is helemaal een geweldige prestatie.
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probably the same person who stole mine Marianne because this week is disappearing.

    More wonderful artwork is all I can say because every piece amazes me.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow zo mooi Marianne!!!
    En wat de tijd betrefd,weet er alles van hihi!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kunt zien dat je hier heel goed je best op hebt gedaan wat prachtig ,ik zou zelfs er niet een af krijgen.
    echt prachtig.
    Liefs rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wauw, wauw wat is deze weer schitterend Marianne, ik vind hem een partij mooi, echt een toppertje eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi Marianne...ze lijkt een zijden huidje te hebben...weer een expressief gezicht met te gekke krullen :-). Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your paintings! You are so talented!
    Cheers
    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw... Meer kan ik eigenlijk niet zeggen ;)... At kan jij mooi schilderen. Ben fan van je.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...