dinsdag 10 september 2013

Portrait 11 of the 29 faces challenge

Dylusions ink sprays and acrylic paint.
Accents with white poscamarker

This portrait is on a canvasboard 15 x 10 cm. I still think it's difficult on such a little format and I think this one is not spontaneous enough. But... tomorrow is another day = another face. I'm still learning :-)

Dit portretje is op een canvasboard van 15 x 10 cm. Ik vind het nog steeds moeilijk op zo'n klein formaat en heb de neiging te gaan priegelen. Deze vind ik dus niet spontaan genoeg, maar morgen is er weer een dag = weer een gezichtje. Al doende leert men (en ik ook ).

Welkom aan Karla die volger is geworden van mijn blogje!!
Welcome to Karla, who became a follower of my blog.

This is face 11 of the 29 faces challenge. B.T.W I'm entry number 36! 
Hope to see you all tomorrow!!
Hugs,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Tis weer een toppertje Marianne!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij sowieso moeilijk op welk formaat dan ook! Ze doet me een heel klein beetje aan Madonna denken. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap gedaan. Op een klein formaat werken is idd wat lastiger.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het nog steeds prachtig gedaan! Zou het zelfs op een groot doek niet voor elkaar krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am fond of your beautiful faces every day!
    Lieve groetjs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil deze gekleurde gezichten of het zwart/witte werk.
    Maar in beide uitvoeringen doe jij het geweldig mooi.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Potret 10 is very intensive and very well painted. This is wonderful painting, too. You are expert in faces, I notice.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dylusions met acrylverf...wat een bijzonder resultaat, heerlijke kleuren, prachtig gezicht, en het kuiltje in haar kin, maakt het gezicht interessanter Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...