zondag 8 september 2013

Portrait 09 for the 29 faces challenge

I was intended to paint more portraits than one today and so I did.... but they became all layers for this mixed media painting. 
Ik was van plan om meerdere gezichtjes te schilderen vandaag en dat heb ik ook gedaan alleen heb ik weer gewoon over heen geschilderd en zijn ze verflaagjes geworden voor dit mixed media schilderij.


I wasn't satisfied with what I made, so I painted it all over with acrylic paint and gesso. I made a pencil drawing and redraw it with black acrylic paint.
Omdat ik helemaal niet tevreden was over wat ik had gemaakt heb ik er rigoreus overheen geschilderd met acrylverf en gesso, daarna een potlood tekening gemaakt en het met een penseeltje en zwarte acrylverf overgetekend.


Than I added some colours with watercolour.
Toen heb ik wat kleur aangebracht met aquarelverf.


Finally I made some accents with a white poscamarker and white chalk.
This is a 25 x 25 cm. canvasboard and I made this for the challenge: 
29 faces september 2013: portrait number 09
En tot slot nog wat accenten gezet met een witte poscamarker en schoolbordkrijt. Het is een geschilderd op een canvasboard van 25 x 25 cm. en natuurlijk voor de challenge van 29 Faces.

Verder wil ik graag Monique welkom heten op mijn blog en ik hoop dat we elkaar wat inspiratie kunnen geven zodat we de 29 faces challenge tot een goed einde kunnen brengen.
I want to welcome Monique to my blog and I hope we can inspire each other so we can bring this 29 faces to a good end.

Thank you all for your visit.
Hugs,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Je wordt bedankt Marianne,mijn toetsen bord van mijn lap top is zeik nat van het kwijlen,wat is tie GAAAAAFFF,ben er helemaal weg van!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is dit geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like very much Your stamp before. I hope I can see it on many paintings later.
    This is wonderful, free lady. Interesting to get together all paintings.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yet more wonderful artwork Marianne and so much expression to her face.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wow, wat ben je hier toch goed in, vind deze zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. She looks so free and unencumbered. I like it very much.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW this is fantastic. It looks like someone famous but I can't think who!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, weer zo'n geweldig resultaat Marianne, wat ben je toch artistiek!!!! Heerlijk, ik blijf meegenieten, dat weet je he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is weer een super mooi portret. Je bent er echt goed in.
    Ook ik vind het gezellig dat je ook regelmatig komt buurten op mijn blog. Dank je wel. :)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Marianne helemaal super weer, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goe bezig Marianne :-)Leuk hoe die verf net niet binnen de lijntjes past, geeft heel mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...