dinsdag 3 september 2013

Portrait 03 of the 29 faces


Een tijdje geleden had ik hele kleine canvasjes van 10 x 10 cm. gekocht en er al wat kleur op gezet, maar toen was de inspiratie op. Nu heb ik er eentje gebruikt om een portretje op te schilderen in acryl verf.


Some time ago I bought very tiny canvas (10 x 10 cm) and I put some colour on it, but then the inspiration was gone. I used it now to paint this face on it in acrylic paint.

This is portrait 03 of the 29 faces sept 2013.

Thanks ladies, for all your lovely comments on my blogposts. It's so nice to read them.

Bedankt dames, voor alle lieve reacties op mijn blog. Ik vind het zo fijn om te lezen.

Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer bijzonder en dan op zo een klein blokje.
    Prachtig gewoon.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, deze vind ik ook al zo gaaf. Geweldig dat je zo iets moois kunt maken op zo'n klein canvasje. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé, die kleine canvasjes! En een prachtig gezichtje weer. Leuk die groen-blauwe kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVE LOVE the colours here! Great canvas face :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your second drawing is wonderful and I like this painting, very much, too.
    This has bold brush lines and I like very much dark shadows and the shape of painting. Great!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Marianne,
    that work is a breathtaking painting with a fantastic facial expression and a wonderful blaze of colors. I'm totally fascinated and love it very much as all your talented paintings!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMGosh WOW, WOW, WOW, I absolutely love this!!!!!!!!!!

    It's fantastic!!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful, beautiful portrait. I am amazed you can do this on such a small canvas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat super gaaf Marianne!!
    Hlemaal geweldig!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enorme intensiteit straalt hiervan af Marianne...top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal schitterend weer Marianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is wel echt helemaal mijn favoriet. Ik heb ze net allemaal bekeken (nou ja t/m 8 dan =))en ik vind ze allemaal mooi, maar deze vind ik wel heel apart! Super.
    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...