zondag 25 augustus 2013

Butterfly wishes canvas 15 x 15 cm

Op de beurs hebben ik me laten verleiden om wat panpastelkleuren  bij te kopen. Ik had enkele maanden geleden een basisset gewonnen (LUCKY ME!!) maar kon er eigenlijk niets mee. Ik miste ook enkele voor mij essentiële kleuren en nadat we op de beurs bij Creabest een workshop hadden gezien, kregen we dus weer inspiratie om met de panpastel iets te doen. En vanmiddag hebben mijn dochter en ik alles voor de dag gehaald en wat met onze nieuwe kleuren, de modelleercreme en sjablonen gemaakt. Het is een canvasje van 15 x 15 cm.


I also bought some new colours Panpastel on the hobbyfair and today, my daughter and I sat down to play with them and some more new things like modelingpaste and templates.
I made this canvas of 15 x 15 cm.

For the next challenges:
Stamping Sensations aug. Wings and things and a touch of vintage
A Gem of a challenge 94: Things with a B (Butterfly)

Thanks for visiting my blog and welcome Hazel.
Bedankt voor jullie bezoekje en welkom Hazel!!
Liefs,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, die achtergrond Marianne. Jij kunt nu dus echt lekker spelen met de Pannetjes (zo schijnen ze genoemd te worden bij de kenners...ben ik niet hoor) Heb ooit bij een vriendin er eens mee gewerkt, prachtige resultaten he...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is fabulous, great depth of colour.

    Glad to hear you got some pan pastels to play with and happy playing with your other goodies.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat heb je prachtige creaties gemaakt tijdens mijn afwezigheid Marianne.super!!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi canvasje, prachtige kleuren en design!!!Ja het vergt weer wat oefening zo werken met nieuwe producten , maar het lukt al goed, volgende week ga ik ook workshop volgen bij doeading met dezelfde producten , ik kijk er al naar uit als ik jouw werkje zie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You've achieved super depth of colour with the pan pastels Marianne and created a lovely card.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje, prachtig gemaakt. En gave kleur heb je gebruikt.Een erg beeldschoon plaatje, gewoon perfect!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your butterfly, and all the texture in the background on the pan pastels is fabulous. Particularly like all those little hearts in the top right. Great project! Thanks for joining in with us at Stamping Sensations. Maddy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel mooi canvasje geworden.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat ziet er mooi uit en wat een prachtige kleur. Een schitterend canvas, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful deep coloring, amazing stamped card.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een schitterende kaart Marianne, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben je toch aan de panpastel gegaan? Het lijkt me mooi spul, maar ik geloof toch niet dat het iets voor mij is. Maar denk voor jou wel, zeker als ik naar je mooie canvas kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely creation. Thanks for sharing with us at A Gem of a Challenge and good luck.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a wonderful card - great colours! Thanks for joining us at Stamping sensations for our Wings and Things and a Touch of Vintage theme. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...