vrijdag 12 juli 2013

Van harte voor de Liftchallenge 45

Hier iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn; dat vind ik nu ook zo leuk aan challenges. Normaal gesproken zie je me niet snel zo'n witte kaart maken en ik vond het dan ook heel erg moeilijk hahaha. Het is een uitdaging van de Liftchallenge en ik heb de kaart een slag gedraaid en ik wist niet eens of dat officieel wel mocht. Oeps.


Maar ik heb in ieder geval een poging gewaagd en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Challenge:
Liftchallenge # 45  

                                                   

This card is so different from all my other cards, but that's what attracts me in challenges. This one is for the Liftchallenge and I turned it and I hope they don't mind. Anyway I had fun making it and at least I tried and I'm very curious what you think of it.

Big hug,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Hij is supergoed gelukt Marianne, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is idd een heel ander kaartje dan dat je normaal op je blog laat zien. Het is wel een heel leuk kaartje geworden.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem toch wel heel geslaagd hoor leuke lift
    Leuk die met dat vogeltje
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, daar zou ik het ook moeilijk mee hebben, al dat wit. ik ben meestal pas tevreden als er geen wit meer te zien is. Maar je hebt er weer iets erg moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stempelafdruk vind ik wat druk bij de Washi tape, maar toen ik er langer naar keek, oogt het toch speciaal.
    Stoer om het het wit wit te laten...herken het probleem Marianne :-)

    Fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...