dinsdag 30 juli 2013

Magisch

This is real magic!! I played with my alcohol inks for the first time!
Dit is echt magie! Onvoorstelbaar! Vandaag heb ik voor het eerst met alcohol inkt gespeeld!

Adirondack Alcohol Ink on Yupo paper.
Blue colour on the side of the card was made with distress paint.
Nadat ik bij Marja en vandaag bij Marjan die geweldige resultaten zag, durfde  ik deze kaart  eigenlijk niet meer te plaatsen. Maar het was zo ontzettend leuk om te doen. Helaas heb je het niet helemaal in de hand hoe het uitpakt, maar dat heeft ook wel weer iets en het vereist natuurlijk nog veel meer oefening.
Ik heb voor deze kaart een leuke challenge gevonden bij Kaboodle Doodles, waar ik gisteren in de top 3 ben gekozen met mijn Bearded Collie kaart. Keigaaf!

I saw these wonderful creations at Marja's blog and  Marjan, so I hesitated if I should put this card on my blog. But I had so much fun playing with this ink and some things just can't be controlled and that's the charm of it all and ofcourse I need a lot more practise.

I found a very suitable challenge:
Kaboodle Doodles # 182: Anything with ink or paint.

I was chosen at Kaboodle Doodles in the top three yesterday with my bearded collie card. How great is that !
Thanks for your visit.
Big hug,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je heerlijk zitten spelen! Mooi resultaat, ben blij dat je het laat zien! Ik zie er bloemen in, en jij?
    Sturen is lastig, maar een beetje kan wel. Het onvoorspelbare van dit spul vind ik superleuk. Ben benieuwd naar wat je er nog meer mee gaat doen! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sooo beautiful. I love also playing with Alcohol Inks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, deze kaart mag best gezien worden hoor Marianne...wat een lekker resultaat heb je gekregen met de alcohol inkten!!!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je top 3 nominatie :)
    En je alcohol inkt kaart ziet er idd magisch uit. Heel leuk. Zal zo direct even een kijkje nemen op de andere 2 blogs.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey marianne,
    ja hoor, tuurlijk is dit ook weer een techniek die jij zo in de vingers hebt.
    Heel erg mooi dat resultaat.
    Doet me denken aan vroeger in Shetland ponypark.
    Moets je verf op een draaiend blad laten lopen en door de wind werd het dan uitgevloeid.
    Erg mooi resultaat en een super prestatie dat je nu al in de top 3 staat.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe het je zeker niet na Marianne, wat een kleurenpracht weer, helemaal geweldig, ik zie dat je ervan genoten hebt om het te maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er schitterend uit Marianne!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful creation, love the color combination of your playing with the alcohol inks.
    Groetjes Anj

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik moet dat ook maar eens gaan proberen heb daar nog nooit mee gewerkt wat een mooi resultaat je mag er trots op zijn.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW I can't believe that this is the first time you've played with them!!!

    Fantastic results Marianne and great colour combo.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig resultaat geeft dat Yupo papier toch hé, Je kaart is prachti, prachtige kleuren en prachtige bloemenweelde zou ik zo zeggen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Just beautiful! Love the results you got! Thanks for joining us on the Kaboodle Doodles Challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...