zaterdag 6 juli 2013

June GUY 16 and Summer of color week 4

De hele week heb ik een beetje lopen brainstormen over de challenge bij Summer of Color: Week 4, Charcoal grey and Pale Pink en uiteindelijk is dit hem geworden: Mijn June Guy 16.
Here is my entry for the challenge Charcoal grey and Pale pink at Summer of Color.


The background was made with distress ink colors: Worn Lipstick and Black soot. I made the drawing with Bruynzeel pencils grey and light pink.
Eerst een achtergrond gemaakt met distress inkt in de kleuren worn lipstick and black soot en daarna de tekening gemaakt met bruynzeel  potloden grijs en licht rose.

De vorige June Guy bleek niet zo moeilijk en was meteen geraden: Mel Gibson!
En Rianne vroeg me wat ik allemaal met die mannen had..... Nou, eigenlijk niet veel, Rianne, maar het tekent zoveel fijner als ze iets uitstralen of me op de een of andere manier intrigeren. Verwacht dus van mij geen portret van Leonardo DiCaprio, want dat is niet mijn "ding" (zachtjes uitgedrukt hahaha). 

Ben benieuwd of jullie deze nr. 16 nog kennen?
Lieve groetjes,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. Ziet er prima uit.
    Dit is Charles Bronson, goed getekend.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW that is so well drawn, immediately I realized, that it is Charles Bronson!
    You are such a talented artist dear Marianne!
    I wish you a nice weekend,
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay another easy one - Charles Bronson!!

    Great drawing by the way

    Sam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze zag ik ook meteen!! Heeeel knap getroffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan al je mannen. Ik ben blij dat je er ook nog wat juli-mannen bij gooit .... Een maand is veel te snel om ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I don't know who he is, but he's surely a handsome man & you did an amazing work!!. LOVE the portrait!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love how you drew Leonardo DiCaprio with this week's SOC colors! Your portrait is absolutely beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A brilliant sketch in this color combination- you have really captured the character of this actor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Okay dan,zal ik je een geheimpje verklappen,als meisje van een jaar of 13/14 was ik echt helemaal hoteldebotel van deze prachtige man,hij had mijn opa kunnen zijn haha,maar het blijft een kanjer!
    Tja Charles Bronson zucht!!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Marianne wat is die weer helemaal super, helemaal top, zo echt, het is werkelijk een genot om telkens naar te kijken, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit portret is weer super, ken die Charles alleen niet.
    Zal hem zo eens googlen, misschien dat ik dan een ooooo, die momentje heb ;)
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great character in that face - I want to talk with him to learn his story

    BeantwoordenVerwijderen
  13. great drawing - I knew immediately who it was

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love this, so much character captured in the face, and beautiful textures. A wonderful rendering of his portrait. I love how you integrated the colours as well. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...