donderdag 4 juli 2013

June Guy 15

Ik had jullie gewaarschuwd, dat er nog meer kwamen :-)
Hier is nr. 15 en ik heb altijd gevonden dat hij prachtige ogen had, vandaar dat hij dan ook niet mocht ontbreken in de June Guys, ook al heeft hij hier geen baard of snor.


I warned you, that there were more guys coming :-)
Here is nr. 15 and I always thought he had those amazing eyes, that's why he had to be in my June Guys collection, even though he has no beard or moustache.

Guy nr. 14 was not so easy to recognize or perhaps you don't know him at all???
His name is Hugh Jackman and he plays Wolverine in several movies. In our country he can also be seen in an advertising movie for Lipton Icetea.

Guy nummer 14 was niet zo makkelijk. Misschien niet genoeg gelijkenis getekend of jullie kennen de goede man helemaal niet??? Zijn naam is Hugh Jackman en hij speelt de rol van Wolverine in verschillende films (o.a. in Xmen). In ons land is hij nu te zien in een reklamefilmpje voor lipton Icetea.

Bedankt voor jullie bezoekje!
Lieve groetjes,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. Mel Gibson, dat was het eerste wat in me opkwam.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit knap gedaan Marianne. inderdaad ken ik de man niet maar hij heeft een prachtige uitstraling. Super mooi gedaan.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This one is way to easy, it's gotta be Mel Gibson

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yep Mel Gibson,geweldig Marianne!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou deze is weer prachtig ,maar ik vraag me af wat jij met al die mannen hebt.Ik kijk nooit zo naar mannen moet ik toch eens doen heel interesant.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...