dinsdag 16 juli 2013

Even een zomers kaartje ...

Sommigen van jullie blijken een beetje moeite te hebben met mijn kerstkaartjes, omdat buiten de zon schijnt, maar als jullie strakjes moeten pezen om jullie kerstkaartjes af te krijgen, heb ik al een hele stapel klaar. Lekker puh!
Maar ik heb ook nog iets anders gemaakt en dit kaartje wilde ik ook even met jullie delen.

Achtergrond tekening van mijzelf.
Bootjes digi van Delicious Doodles
Alles ingekleurd met aquarelverf en paars kleurpotlood
Papier Boekenvoordeel
Some people have a bit of a problem with my Christmascards, because here in Holland we finally have summer. But when christmas is coming, I don't need to hurry making cards, because I will have a little stash by then. But I made something sunnier too and I wanted to show it to you. I used the boats digi from Delicious Doodles and placed it in a selfmade watercoloured scenery.

Challenge:
Delicious Doodles # 44: All about a scenery
Wags 'n Whiskers # 108 Summer Fun
Here come the boys # 56 Anything goes
Created with love # 50 Anything goes
Cards and Scrap # 176: Alles mag
Creative moments # 21 Holidays

Thanks for visiting and commenting on my blog. I appreciate it very much!!
Liefs,
Marianne

18 opmerkingen:

  1. Lovely coloring. Great image. Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Created with Love Challenges.

    ~~Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a lovely image, love your coloring! Thanks for joining us this week at Created With Love Challenges for our ANYTHING GOES Challenge!
    DawnD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er geen moeite mee hoor Marianne,ben alleen een beetje jaloers hihi

    Dit kaart is zo mooi!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic scene, love that palm tree

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuke, zomerse kaart ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is wonderful, so clever, love how you combined the stamps with your own gorgeous background!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lolll Marianne...moest zo lachen om je puh... :-P
    Sinds een paar jaar maak ik helemaal geen kerstkaarten meer, dus van die stress heb ik geen last meer :-)
    Maar dit zomers tafereel spreekt me enorm aan, vooral het water!!!
    (koele duik zou niet verkeerd zijn)

    Fijne avond verder, groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik nog even....vergeet ik te zeggen dat je mooie tekeningen bij de digi, perfect passen!

    doeidoei, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful summer scenery, really beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amazing coloring! Thanks for using one of Teri's images and joining us at Delicious Doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb geen enkele moeite met jouw kerstkaartjes, ik doe precies hetzelfde, lekker voorwerken. Natuurlijk doe je ook andere dingen tussendoor, dat laat je hier weer zien. Supergaaf tafereeltje, zo mooi aquarel ook! Prachtige zomerse kaart, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk zomers kaartje Marianne, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. love how you have combined the images!!! Great card.

    Thanks for joining at Delicious doodles challenges. Hope you will join us next time. DT Crafting Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautifully colored beach scene that you've created! Thanks so much for joining us for the Wags n Whiskers challenge! :) hugs, Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card! Love it! Thanks for joining the challenge at Wags n Whiskers!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creatie zeg!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. GOrgeous colouring! Thank you for playing and sharing your Fab Creation with us at Here Come The Boys 'Anything Goes' Challenge Hugs Sharon & Woo xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...