vrijdag 28 juni 2013

Summer of color week 3

Summer of color week 3 is the color Lime green and purple. And although the colors on my picture aren't exactly the same as the original card; I hope you can get the picture of how it really is.
Bij The summer of color week 3 is de challenge Limegroen en paars. En alhoewel mijn kleuren op de foto niet helemaal overeen komen met de kaart, hoop ik dat jullie toch een ideetje krijgen hoe hij is geworden.


I really love this challenge. It makes me use colors that I wouldn't use together usually. So it is a bit out of my comfortzone. But I like it. I used stamps from Hero Arts (butterflies and flowers) en Artemio (little plants in black ) The background is created with Dylusion inks sprays and acrylic paint. Finished it with a lot of pearls.
Ik vind dit een hele leuke challenge, omdat het me kleuren voorschrijft die ik anders niet zou gebruiken, laat staan kombineren. Maar ik vind het een echte uitdaging. Ik gebruikte stempels van Hero Arts (bloemen en vlinders) en Artemio (planten links in zwarte inkt), De achtergrond is gekleurd met dylusions Ink Sprays en acrylverf en ik heb alles afgewerkt met heel veel pareltjes.

Challenges:
Summer of color week 3.
Everybody art # 242 Butterfly
Diva's by Design: Pretty Pearls
Crealing Juni: Bloemen

Here is a photograph of my little chickies which we bought last month. This one is a bit curious and  wanted me to take a glamour picture of her. Ieeeek click on the picture to watch her upclose and you see she looks like a hawk.
Hieronder een kiekje van mijn kleine kippetjes, die we vorige maand kochten. Deze is een beetje nieuwsgierig  en wilde graag een glamourfoto. Als je op de foto klikt zie je haar dichterbij en ieeeeeek het lijkt wel een havik.


Thank you for visiting my blog. Please feel free to leave a comment; I love reading them!
Dank je wel voor jullie bezoekje en laat a.u.b. een reactie achter: Ik vind het heel erg leuk om ze te lezen.

Liefs,
Marianne

18 opmerkingen:

  1. gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank fürs Mitmachen bei EAC.
    Liebe Grüße Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gekleurd kaartje deze kleuren bevallen mij wel echt super mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vind ik dit mooi Marianne. Spetterende kleuren, super mooi.
    groetjes en fijn weekend
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, de kip is gappig. Kippen zijn eigenlijk hele maffe beesten. Mijn ouders hebben heel lang een amme kip gehad. De kindeenkonden van alles me haar doen. Zelfs in ee kareje zeten me haa rond rijden. Ze is ook mee naa school geweest voor een spreekbeurt en bleef baaf op de tafel saan zodat iedereen haa kon bekijken( sterallures denk ik :))
    Je kaat ziet e leuk uit. En de kleuren passen mooi bij elkaar.
    Alvast een fijn weekend.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, prachtige foto van die kip! Je SOC-kaart is heel leuk geworden. Dat vind ik ook zo goed aan die challenge, dat je verplicht bent bepaalde kleuren te gebruiken. Ik heb anders de neiging om te veel in dezelfde kleuren te blijven hangen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart,mooi die kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful new creations, dear Marianne! I especially love this with the butterflies! Great!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, soms is een uitdaging erg leuk! Ik zou deze kleuren samen ook niet niet snel kiezen, maar je hebt het mooi gedaan! De opbouw en het stempelwerk, plus de afwerking zorgen voor een prachtige kaart!
    Haha, dat kipje! Leuk dat je kippen hebt! Ik vind ze leuk, maar in een rijtjeswonig... nee. Eitjes voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh this is one of my fave colour combos, love how you've illustrated it

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bijzondere kleuren die toch echt heel mooi bij elkaar passen he Marianne...
    Mooi samengesteld weer.
    En die kip hahaha...uitvergroot is het helemaal een gave foto!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eeekk!!. I LOVE chickens especially when they're still chicks :). My grandmother used to keep chickens and I got pecked one time!. So, this curious one brought sweet memories of feeding them corns.

    Your butterfly garden looks blissful!. LOVE how they were attracted to the lights!.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning card Marianne and nice to see your hens, we too have quite a few so nice fresh eggs.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie kaart. Je hebt de kleuren prachtig gebruikt!
    Wat een geinig kippetje heb je, hi, hi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful background and a gorgeous card. Love the colour combo and your great design, & I think your chicks look so cute - what a star that front one is! Jx Oh, & thanks for joining us at Diva's.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous colourful card. Thanks for joining us at Diva's
    Hugs
    Jayne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh my gosh, the cheeky chicken photo. STUNNING. How gorgeous. I also like that the challenge is pushing me to try new colours that I wouldn't normally do.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love your beautiful and gorgeous work! You used the colors perfectly! Your butterflies and flowers look amazing!!!! And so does the chicken photo, too!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...