dinsdag 18 juni 2013

Rare ontmoeting en een CAS kaart

Wat er al niet voorbij komt op je pad....
Vanmorgen fietsten we op ons gemakkie door het Leenderbos toen er plotseling een enorm groot zwart everzwijn op ons fietspad verscheen.  Was me dat even schrikken, dus lichtelijk in paniek van de fiets gestapt en als de wiedeweerga omgedraaid en de andere kant in gefietst en toen we na een paar meter weer stopten en omkeken, zagen we hem de weg oversteken gevolgd door wel een 15 andere kleinere zwijnen, waarschijnlijk de vrouwtjes en halfwas jongen. Toen ze eenmaal verdwenen waren hebben we toch maar besloten om ons fietstochtje te vervolgen in de richting die we oorspronkelijk van plan waren. Nog even een snelle blik in de bossen, maar ze waren al niet meer te zien. Jammer genoeg waren we te laat om een foto te maken; maar de onderstaande was niet zo snel weg gisterenavond.....


This morning we went for a bikeride in the woods and we came eye to eye with an enormous male wild boar. So we slightly paniced and turned around. And then we stopped and looked around he was crossing the road with about another 15 wild hogs. So we turned again and went on our way. We looked in the woods but we didn't see them again and we were too slow to take a picture, but the above animal wasn't so fast last night.

Met dit warme weer is er niet zoveel uit mijn handen gekomen, slechts een CAS kaartje en hoewel die zo makkelijk lijken, heb ik daar steeds moeite mee. Ik probeerde een techniek die ik gisteren zag bij Carol Porter, maar die ging helaas mis en ik heb het met een masker opgelost.
Due to the warm weather I wasn't so productive, just a little CAS card and I know they seem easy, but for me it is always a fight. . I tried a technique I saw yesterday at Carol Porter's blog but that went totally wrong, so I used a mask of my stamp and this is the result.



Challenge:
Crazy or CAS # 20 jongenskaart/mannenkaart

Bedankt voor jullie bezoekje!!
Lieve groetjes,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Misschien maar goed dat jullie de zwijntjes even de ruimte gegeven hebben, zeker met jongen erbij...zal wel een mooi gezicht zijn geweest!
    Je slakkenfoto is mooi, tsja daar zou ik ook niet voor weglopen hoor :-)

    En je CAS kaart is mooi gelukt, ook al had je iets anders in gedachten...ook ik vind dit moeilijke kaarten om te maken (dus doe het ook maar niet zoveel :-)

    Hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha Marianne ik zie het helemaal voor me, dat jullie snel weer terugfietste, had hetzelfde gedaan hoor, maar dan gaat mijn fantasie weer leven en zie ik het helemaal, maar zal op afstand wel een prachtig gezicht geweest zijn die 15 kleintjes erachter aan. En je slak was je gelukkig niet te snel af, die staat prachtig op de foto. Wat een prachtig CAS-kaartje heb je gemaakt, hij is weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne, thanks for the mentioning my blog, that's so sweet. I love this stamp. I think your technique worked out well too. Is this stamp of someone you know?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een jaar of 2 geleden kwam ik ze ook in de bossen bij Ermelo tegen,want ben ik toen hard gaan wandelen zeg!!!
    Je CAS kaart is super!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goodness me Marianne, you do have eventful bike rides.

    The way you have masked the image is very effective.
    if
    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verstandig om je even uit de voeten te aken, als ze jongen hebben kunnen ze behoorlijk agressief zijn. De slak is minder gevaarlijk, haha.
    CAS is helemaal niet zo makkelijk, alles moet kloppen, want je ziet het anders meteen. Erg mooi gedaan Marianne, die gemaskerde stempel en de tekst erin, topkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fantastic card! And I checked your other posts and I totally love your mail portraits. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jakkes, een everzwijn! Ik zou ook gaan lopen zeg! (of fietsen ...) Bedankt voor de link naar die techniek, ga ik ook eens proberen. Jouw resultaat is dan mss anders gedaan maar lijkt er hard op. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een belevenis. Nou het kaartje ziet er prima uit hoor. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje hoor bedankt voor je deelname aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...