zaterdag 29 juni 2013

JUNE Guy 14

And here's another one. I see that June is coming to an end, but I'm not sure if I can stop right away. So I hope you don't mind if there are gonna be some July guys too LOL.

Hier is er weer eentje. Ik zie dat juni al op een endje loopt en ik weet niet of ik er dan meteen mee kan stoppen. Dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden als er ook een paar Juli guys komen.


Het vorige portret was inderdaad John Williams en ik had dat getekend met twee Conté potloden nl. een donkerbruine en een zwarte. Ik weet niet ofdat die potloden nog te koop zijn. Ze lijken een beetje op pastelpotloden en vooral op de zwarte ben ik altijd erg zuinig geweest, want dat zwart is ook werkelijk ECHT zwart.  Dit portret is getekend met een heel zacht (6B) potlood

Lieve groetjes,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Nope sorry, no idea on this one.

    Great drawing though and I really have no objection whatsoever as to you carrying on throughout July!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm not certain Marianne, but it could be a Douglas ?

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je nog door gaat met mannen tekenen.
    Die van vandaag is ook weer erg mooi. Hij komt me bekend voor, alleen de naam komt maar niet.( ben ik zo-wie-zo heel slecht in, blond en bijna 40.. Hahahaha)
    Een fijne zaterdagavond.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze man heb je weer heel goed getekend ,ook ik ben er niet zo goed in, ik let waarschijdelijk niet zo op mannen ,dat krijg je als je al wat ouder bent.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft deze "kop" een krachtige uitdrukking Marianne...je bent een echte artiest in mijn ogen!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij komt me wel bekend voor. Maar wie?? Ben niet de enige, geloof ik :0 Maar knap getekend heb je hem zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You are so very very talented. I love your portraits. I don't know who John Williams is, but I sure do want to meet him. His eyes are so dreamy.

    I’m posting this same post on everyone’s blog,not the personal comment though; to say, that I have enjoyed each and everyone’s June Guy. Everyone is so versatile and creative, it was truly a pleasure; you’re all so very talented. I will continue to peek in on your blog to see what you’re up too; I hope you continue to peek in on me as well. Until your next blog….

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful portrait, wonderfully done! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Marianne,ik zie Micheal Douglass!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...