vrijdag 21 juni 2013

June GUY 12


Gelukkig waren er toch nogal wat reacties onder de vorige blogpost die inderdaad Richard Gere in mijn tekening zagen. (Alhoewel ik hem zelf ook heel erg op Steven Spielberg vond lijken). Laat er nou ook net gisterenavond een klassieker met Richard Gere op de TV zijn: Pretty Woman met Julia Roberts. Leuk toch!!
There were quiet a few comments on my blogpost from yesterday that said it was Richard Gere in my drawing (although I also thouht there was a slight resemblance with Steven Spielberg).
Yesterday there was a classic movie with Richard Gere here on TV in Holland: Pretty Woman with Julia Roberts. How great is that!!

Have a great evening!
Hugs,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Another great drawing, but yet again, I have no idea, I'm useless with names - lol

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes of course Richard Gere, it was the beard that threw me yet I though it should be familiar. And Pretty Woman is one of my fav films as well.

    And today I think it is Sean Connery ?

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat had je dan erg knap gedaan. Heb nog even een tweede ker gekeken, het was idd de baard die het moeilijk maakte.
    De tekening van vandaag is ook weer super mooi. Zo realistisch tekenen is niet echt mijn aterkste punt.
    Alvast een heel fijn weekend.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij leek echt op Richard Gere hoor Marianne, ik zag het meteen, ik weet niet of dit ook een bekend persoon is maar zo ja dan is het toch zeker Sean Connery volgens mij. Ik vind het weer super de super. Zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er helemaal toppie uit.
    Ik denk ook Sean Connery
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, absoluut Sean Connery! Je hebt die twinkeling in zijn ogen goed getroffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JA ik weet er eentje: Sean Connery...kan niet missen...Jee wat goed getekend Marianne én goed van mij dat ik eindelijk een filmster herken :-)

    Fijn weekend meis, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat ontzettend knap gedaan zeg, prachtig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yep Sean Connery of zit ik er weer naast hihi,tis in iedergeval weer een prachtige (man) tekening,zo genieten!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo,n super knappe man getekend .
    Marianne wat ben je hier toch goed in.
    Tja ik denk ook dat het Sean Connery is.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ok, this has got to be Sean Connery and Richard G is fabulous. Please let me borrow your magic pencil :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. All your June Guys are AWESOME!
    Handsome Connery too

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...