zondag 9 juni 2013

JUNE GUY 07

JUNE GUY 7
Another portrait for the June Guys Challenge.
Nog een portretje voor de challenge June Guys.


De vorige June Guy 06 was: 
Josh Duhamel. 
Hij speelde een hele charmante en aardige weduwnaar in de film: Safe Haven. Echt een aanrader dames. En zodat jullie niet hoeven te zoeken op internet heb ik even hier een mooie glamourfoto geplaatst. :-)
Josh Duhamel was the June guy 06 and he played in the movie Safe Haven a really charming and loving widower. And so you don't have to look him up, I placed a glamourphoto below :-)


And Welcome to my blog: Mandy!!
Dat was het weer voor vandaag!
Lieve groetjes,
Marianne

PS..... Ik zie net dat Gery hieronder reageert en zij denkt dat de tekening hierboven de zelfde man is als de foto....maar de foto is de (lachende) kerel Nummer 6 uit mijn vorige blogpost. Waarschijnlijk heb ik dat een beetje verwarrend bij elkaar gezet in één berichtje. De tekening is nummer 7 en dus weer een nieuwe acteur voor vandaag.

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Marianne, zit weer met open mond te kijken, helemaal top, zo gaaf dit weer. En eh ik ken diegene van de vorige keer dus echt niet, kijk eigenlijk nooit films.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt weer schitterend,meis hoe krijg je het voor elkaar.
    Grote complimenten hoor.
    Neem me petje voor je af.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik de tekening en de foto vergelijk, komt hij op de foto iets jonger over, maar misschien was hij in de film wel een oudere weduwnaar (?).
    De tekening op zich vind ik weer helemaal super.
    Hoe krijg je het voor elkaar, er zou bij mij een gedrocht uitkomen met totaal geen enkele gelijkenis (zelf nog niet met de gebochelde van de Notre Dame!)
    Kijk uit naar je volgende werk, Marianne.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vorige tekening is super hoe wel ik hem niet ken en volgens mij is dit Dr House!!!!!!!!!
    Ik had wel wat spulletjes mee genomen maar het is er niet van gekomen,misschien van de week!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Marianne...geen idee weer wie het is...maar de vorige staat nu mét naam op Pinterest hoor :-)

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What no clue again, sorry I have no idea again who it is, but your drawing yet again is stunning

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...