zaterdag 8 juni 2013

JUNE GUY 06

De vorige hunk is alleen maar door Anja herkend. YES!!! Waarschijnlijk kennen jullie dus geen van alle : "The Twilight Saga" OF mijn tekening was zo bar slecht. Ik hoop op het eerste en zal meteen even zijn naam onthullen: Robert Pattinson, alias de vampier Edward Cullen.

Nu heb ik weer een moeilijke voor jullie, dus zal ik een kleine hint geven: Het is een amerikaanse acteur en speelt in een film die nu in de bioscoop draait of net heeft gedraaid. Omdat ik graag een keer een portret wilde maken met iemand die lacht met zijn tanden bloot, heb ik een foto van hem genomen met een brede glimlach, maar dames.... google hem maar eens als je zijn naam weet of beter nog: Kijk de film. Hij mag er zijn :-)




Anja was the only one who knew Robert Pattinson (the JUNE GUY 05). Perhaps nobody else has seen "The Twilight Saga" or my sketch was so bad, that nobody recognized him. I hope the first :-)
Robert played the vampire Edward Cullen in these films.

Number 06 is a bit difficult, so I give you a little tip: He's an american actor and he plays in a movie that is shown in the cinema right now, or perhaps in your country it's already on DVD??? I wanted to make a portrait of someone smiling, so I choose this photograph, but ladies DO google him when you know his name, or even better: Watch the movie. He's worth it :-)

HUGS,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Well I don't watch Twilight saga hence the reason I didn't know #5 and I don't really watch up to the minute movies so have no idea who this handsome fella is either!!!

    Another stunning drawing Marianne.

    Hope you've had a lovely day.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps shame on me Marianne, ik ken die meneer van gisteren helemaal niet en hoe erg deze meneer ook al niet, weet het dus echt niet en dat ligt niet aan jouw tekentalent want die is helemaal super de super, maar Aniet kent de heren gewoon niet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Marianne...ik zie weer een geweldig getekende man, waar ik weer van onder de indruk ben hoor!
    Maar voorlopig gaat hij even naamloos op Pinterest :-)
    (ik kijk té weinig films)

    goed weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leonardo DiCaprio? Beautifully drawn! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je, eigenlijk maakt het mij helemaal niet zoveel uit, wie of het is!
    Ik vind al je portettekeningen bijzonder mooi en kunstig.
    Ik heb er echte bewondering voor, dat je zo goed kunt tekenen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de vorige twee net bekeken, als ik aan het werk ben heb ik totaal geen tijd om te bloggen en mis dus wel eens wat. Maar ik herkende Brad Pitt ook meteen. Deze is ook weer gaaf gedaan, maar ik ben heel slecht in namen van acteurs, dus geen idee wie het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Marianne,
    your drawings become better and better,
    Josh Duhamel is really also a handsome young man. I am curious to see who will be the next:-)
    xox Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...