woensdag 5 juni 2013

JUNE GUY 04

Nou die vorige was dus niet echt moeilijk :-) Inderdaad Johnny Depp. Ik had hem al speciaal niet in zijn piratenpakkie getekend, want dat was een weggevertje geweest. Ben benieuwd of jullie hier ook iemand in zien. Mijn man riep al vanaf een afstandje:  PIET VEERMAN... nou ja zeg! LOL.

Een beetje kleur toegevoegd met conté potloden.
The last one wasn't that hard :-) Ofcourse it was Johnny Depp. I didn't draw him in his pirate suite, cause that would have been too easy. I wonder if you see someone in this sketch? My husband did and he thought it was Piet Veerman..... a singer in the Netherlands from years ago LOL
I gave him a little colour with two of my conté pencils.

@ Astrid. Yes I do use photographs to make my drawings. I send these guys an invitation to come and be my live model, but I don't understand why they didn't respond. 


Hugs, Marianne

13 opmerkingen:

  1. Wauw Marianne zo gaaf weer, ik kan er naar blijven kijken telkens weer, super en ja dit is zonder twijfel Brad Pitt, super gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hem weer geweldig getekend Marianne,maar niet mijn ding hoor,geen Brad Pitt fan hihi
    Maar hij is echt super!
    Zelfs mijn handen beginnen tejeuken om weer tegaan tekenen,vroeger heel wat portretten getekend!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well it looks like Brad Pitt to me too!!!

    This is too easy - lol

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, that's gorgeous.... Brad Pitt - of course :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk, Brad Pitt.
    Ik verbaas me bij alle tekeningen gewoon over het feit, dat je zo goed KUNT tekenen!!!!
    Ze zien er allemaal zo mooi uit!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brad Pitt! Wow, ik zou willen dat ik zo kon tekenen. Geweldig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, wat leuk Marianne dat je weer aan een faces-challenge bezig bent. Ik vind je gezichten geweldig! die uitdrukking op Johnny Depp zijn gezicht .... wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer heel mooi getekend wat kun je dat toch goed maar ook ik ben geen Brad Pitt fan maar hij is goed.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt weer super,heel mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owowow wat geniet ik toch hier, Marianne. Je tekent zo enorm goed!!!
    Pin natuurlijk weer, dat snap je vast wel :-)

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very well done, absolutely recognizable! Those lips! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...