dinsdag 4 juni 2013

JUNE GUY 03

Yeah Anita heeft er toch een beetje gelijkenis in gezien!! 100 punten Aniet! Het was inderdaad Jan Kooijman!! En het was een oude foto toen hij nog langer haar had.
Nummer 3 is niet zo moeilijk denk ik. Dus ik ga geen tips geven.
YES, Anita M. came up with the right guy. Number 2 was our own Dutch actor and dancer Jan Kooijman. His hair is much shorter now.  He is also a jurymember in the dutch series of: "So you think you can dance". And sorry for your daughter Astrid, but I think the guy is married :-)
Guy number 3 isn't that hard to guess, I think, so no tips :-) Just the drawing.


This drawing was made with a darker pencil: Conté a Paris. And wauw this guy has charisma.... I've never looked so deep in his eyes before LOL.


Deze tekening is gemaakt met een Conté a Paris potlood. En wauw; deze kerel heeft charisma; ik heb nog nooit eerder zo diep in zijn ogen gekeken LOL.

Lieve groetjes,
Marianne

16 opmerkingen:

  1. Awesome artwork Marianne and I am thinking it's the pirate that I dream may take me captive one day !!

    Captain Jack Sparrow - aka Johnny Depp ?

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Johnny Depp!!
    Overduidelijk toch.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh that's good coz I thought it was JD from Pirates of the Caribbean too

    He looks awesome, you are brilliant at these pencil drawings

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Marianne, you are such a talented artist, your porträt is really fabulous, love it much!
    He looks also a little bit like Jonny Depp as a pirat:-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yep dit is Johnny Depp niet te missen helemaal geweldig weer Marianne, ik kan er telkens weer met open mond naar kijken hoe jij tekent. Was zo grappig gisteravond, zat eerst al zoals ik schreef een kwartier te kijken naar de tekening en ik kijk altijd dat dansprogramma met die kinderen en ik zie Jan en meteen bam ja dat is hem die heeft Marianne getekend, zag het meteen. Zo gaaf hoe je dat hebt gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mooiste man ter wereld en je hebt hem prachtig getekend Marianne!!
    Was zeker wel prettig om zo in zijn ogen tekijken hihi!
    Ik zou niet meer kunnen tekenen,ik zou ik katzwijm liggen!!

    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En mijn hart blijft maar sneller kloppen hahahaha...je hebt een goede smaak Marianne, maar nog veel meer de gave om bijzonder goed te kunnen tekenen! (allemaal pinnetjes hoor!)

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik zou het niet weten maar hij is weer fantastische getekend en super gaaf.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow Marianne, you are so clever, these drawing are totally amazing and you certainly know how to pick your men! He does have the most beautiful soulful eyes! Do you copy them from photographs???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! You are amazing! that's all I can say.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome eyes, love it! Lovely shading, too! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Johnny Depp, denk ik ook ;)
    Wat een supergave tekening weer, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knappe tekening!
    Dus dat kun je ook al, tekenen. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Johnny Depp is my favorite actor. ♥♥♥ This is a great drawing of him! I am impressed with all you June guys and look forward to a few in July too!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...