maandag 3 juni 2013

June Guy 02

Men, this is hard! 
It's so difficult to make a good portrait so that the people who see it immediatly know who he is. 
Well ladies; this one is a dutch guy, so you probably don't know him, so no need to guess LOL.
We have some hunks here in Holland :-))

Joh, wat is dat moeilijk. Zo ontzettend moeilijk om een portret te maken, waarvan iedereen meteen ziet wie het is. Het is een knapperd uit Nederland en ik maakte de tekening van een oudere foto.
Ik vind hem zelf niet heel goed lijken, maar ik ben benieuwd of jullie kunnen raden wie het is.

Lieve groetjes,
Marianne


10 opmerkingen:

  1. Holy moly, this is amazing!!!! You are such an artist! A hunk certainly (what's his age? I have an unmarried daughter lol...) I love the look and expression in his eyes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my Marianne, again I have no idea who he is but the drawing is just absolutely fantastic.

    You are amazing with a pencil.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een talent heb je toch! Ik kan het niet nalaten het iedere keer weer te zeggen. Hmmm.... hij doet me denken aan Xander de B.?? Maar dan wel een versie van toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Marianne ik kan er naar blijven kijken, wat kan je dit toch super de super, die haarplukjes, alle details tot in de puntjes. En ik heb er werkelijk een kwartier naar zitten kijken wie dit nou toch is, Marjan kan gelijk hebben maar hij doet mij denken aan Victor Reinier. Het is in ieder geval een lekker ding die je getekend hebt. Prachtig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Marianne en ik denk ook aan Xander!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer super gedaan al zeg je zelf dat het niet zo is ik denk net als Anita dat het victor renier is. l vind ik dat moeilijk ik kijk niet zoveel TV.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee weet je volgens mij wie het is Jan Kooijman, hahaha het gaat niet meer uit mijn koppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen idee wie het is, ben niet goed in de BN-ers...maar dat ook dit een geweldige tekening, staat voor mij vast!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautifully done portrait! You are right, it would be easier to do imaginary guys than portraits of real people! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...