donderdag 20 juni 2013

Hoog tijd voor een June Guy

Hier is nummer 11.
Ik zie hem er niet heemaal in, maar misschien herkennen jullie hem toch. Eigenlijk moet je bezig blijven met tekenen, want elke keer merk je weer een terugval. Maar het zijn erg leuke oefeningen.


Here is number 11.
I don't really see him in this picture, but perhaps you recognize him??? Well that only shows that you got to keep on drawing, because if you stop, it's one step back again. But it's a nice practise anyway.

Love,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. I've looked at him long and hard Marianne, there is a name lurking but can't bring it to mind.

    Great artwork anyhow.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie het is weet ik niet...wel weet ik dat ik het weer een geweldig portret vind geworden Marianne! Dat ik hem niet herken ligt niet aan jou, je weet ondertussen dat ik niet zo op de hoogte ben van beroemdheden :-)
    Hij gaat dus weer even naamloos op Pinterest :-)

    Hartelijke groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik zag meteen dat het Steven Spielberg is,of ik moet me wel heeeeeellll erg vergissen,hij is weer geweldig Marianne!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Steven spielberg lijkt me een goede, ikzelf dacht eigenlijk Richard Gere?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Steven spielberg lijkt me een goede, ikzelf dacht eigenlijk Richard Gere?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well he looks kinda familiar but I have no idea on a name as yet!!!

    Great drawing though

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het eerste wat in me opkwam was Richard Gere Marianne, vooral die oogopslag. Kan me natuurlijk helemaal vergissen maar hij is wel weer helemaal geweldig getekend, wat heb je toch talent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik dacht ook aan Richard Gere... Mooi is je tekening sowieso!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi portret, Maar wie het is?
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi getekend Marianne,
    Wie het is daar heb ik geen antwoord op.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij is het de "oudere" Richard Gere ... Ja, dat is echt wel zo hé, dat je een terugval merkt als je eventjes niet getekend hebt. Ik heb nu tekeningen die ik gemaakt heb tijdens de 29 faces challenges waarvan ik me afvraag hoe ik het ooit klaargespeeld heb ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan.
    Maar geen idee wie het is.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh wat schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...