donderdag 6 juni 2013

Another JUNE GUY 05

Ja, hier is er nog eentje. Toch nog even tijd gevonden om deze op papier te zetten. Ik las dat heel veel JuneGuys-tekenaars op een klein formaatje (een correspondentiekaartje) tekenden. Nou, dat gaat me niet echt lukken. Ik heb een blokje van 26 x 18 cm en heb al moeite om ze in het kadertje te krijgen hahaha.
Wie herkent hem deze keer??? Ja, Brad Pitt bleek niet zo moeilijk :-)


Here is another Guy. I had some time left today and managed to make another drawing. I saw that a lot of juneguys-sketchers made their drawings on a small size index cards, but I don't think I can do that. My papers are 26 x 18 cm and I'm having trouble to stay in the frame.
Who knows this guy?? The former wasn't difficult; Brad Pitt is so famous.

This is how it started.
Lieve groetjes,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. WOW Marianne, another fabulous painting, I'm very impressed. Wonderful how you draw R. Pattinson??you are very artistic.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow schitterend Marianne,weet niet wie het is maar het is wel een spetter!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer een prachtige tekening. Ik vind ze echt geweldig mooi getekend. En ik ben ook een klein beetje jaloers wat je allemaal maakt en doet. Er komt bij mij weinig uit mijn handen. Drukte etc. Komt wel weer goed. Ik heb even rondgekeken op je blog en zag meer mooie tekeningen en kaarten.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. No, this one has me puzzled, I don't seem to have met him, so I'll be interested on your next blog to see who he is. A terrific drawing - and like you, I think it is so much easier to draw on a larger scale.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee wie deze beauty is Marianne, maar wat is je tekening weer geweldig mooi en goed vooral!!!
    Hij staat nu naamloos op Pinterest haha...

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well I have to admit, I have no idea who this is, but that is no way a reflection of your fantastic drawing!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wat schitterend Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer super de super Marianne, zo gaaf gedaan weer en eh heel erg maar ik weet ook niet wie dit is, maar misschien ken ik hem ook niet, zal op het eerste gezicht zeggen Waylon maar dat zal wel niet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie tekeningen heb je gemaakt Marianne.
    Stuk voor stuk zijn het beauty's.
    Echt een knap staaltje werk .
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...