maandag 20 mei 2013

Soms heb je je dag niet.

Soms heb je je dag niet of het ligt aan de kleur maar ik heb een gevecht gehad vandaag met onderstaande kaart. Ik zag een techniek met gluepad en panpastels en wilde dat ook eens proberen, dus besloot het me niet te moeilijk te maken, maar een CAS kaart te maken.
Challenge:
Bij Cas on Sunday vroegen ze om pastelkleuren.... ja en het was geen zondag vandaag, dus ik had het kunnen weten.
Uiteindelijk heb ik me in kunnen houden en heb hem nog net niet in de vuilnisbak gegooid, want al die moeite gedaan hebben voor niets, tsja.


Sometimes you don't have your day or the colours are to blame, because I had a big fight with the above card today. I saw this wonderful technique with a gluepad and panpastels and ofcourse I had to try it, so I decided to make a CAS card; for the challenge at CAS on Sunday..... but it was monday today, so I should have known better. I rescued it out of the bin because it was such a struggle and I  wanted to enter the challenge.
After that I tried again but with other colours.

Dus ik heb het nog eens geprobeerd maar dan in mijn eigen kleurtjes:


Nog steeds niet helemaal tevreden, maar het komt al meer in de richting. Achtergrond gemaakt met distress inkt. Daarna stempels van Hero Arts gestempeld. Vlinderstempel van Kaiserscraft.
De bloemenstempel heb ik zelf gegutst en afgedrukt met glue pad en alles geëmbossed met groene en rode embossingpoeder. Tekststempel van Marianne Design.

Challenges:
Charisma Cardz # 19: No digi's allowed
Simon says stamp and show your Fav. ink (distress ink)

I think it's better, but I'm not satisfied. The background was made with distress ink, stamped with backgroundstamps from Hero Arts. The butterfly is from Kaiserscraft (present from Brenda :-))
I carved the flower myself and stamped it with my gluepad and embossed it with green and red powder. The text stamp is from Marianne Design.
Thanks for your visit. Hugs!!

 
Bedankt voor jullie bezoekje. Lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Lekker dicht bij je gevoel blijven, dat straalt je creatie dan vanzelf uit Marianne...maar volgens mij weet jij dat allang :-)

    slaap lekker straks,
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two wonderful cards. Same but different : good idea ! Congratulations !

    Thanks for joining us at Charisma this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two lovely CAS cards Marianne, I like the crisp elegance of the first and the warm colours of the second.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful warm tones and elegant too! Thanks so much for sharing your card with us at Simon Says Stamp and Show.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die in je eigen kleurtjes is inderdaad veel beter .... Misschien een teken dat je niet tegen je gevoel moet ingaan ...?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne, Ik vind de tweede veel mooier. Hopelijk vind je dat niet zo heel erg. Maar lelijk vind ik de eerste kaart ook niet. Maar vaak is wat je op gevoel doet het beste. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh they are both gorgeous, love the pale colours

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Two Wonderful cards,love the stamps,backruond and colors,this is amazing.

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tweede vind ik inderdaad ook mooier Marianne, wat zeg ik ik vind hem prachtig en zo gaaf hoe die vlinder van je kaart lijkt af te willen vliegen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Both cards look great and it definitely is a great technique, but yes, the second card is more striking! Love the addition of the butterfly and the white doodling!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...