woensdag 22 mei 2013

More softlino stamps

I had to try them out.... my new birdie stamps which I have carved out of the softlino: My little sparrow and the birdies on a treebranche. And this is what I came up with. It was fun playing with them, so they are gonna be around in more creations.


Gisteren laat nog even mijn nieuwe gegutste stempeltjes uitgeprobeerd. Kon natuurlijk niet wachten en heb een beetje zitten stempelen met de huismus en de vogeltjes op een tak en dit kwam eruit. Ik vond ze wel grappig; je zult ze nog wel eens vaker tegenkomen op mijn creaties.
Ik stuur dit kaartje in bij:
I'm gonna enter this card at:
Sweet Pea Stampers MAY Birds of a feather.
 
Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. What super bird images Marianne, both the large sparrow and those on the branch will be really useful stamps.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat mooi! Die ga je nog vaak kunnen gebruiken, passen bij zowat alles ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ik heb effe rond geneusd om al die schitterende kaartjes te bekijken die je gemaakt tijdens mijn paar daagjes weg!!
    Wat heb je deze ook weer super gemaakt,zelf je stempels gutsen,ik vindt het zo knap!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Marianne en je gegutste stempels zijn weer prachtig.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze ook weer schitterend Marianne, ik vind het een pracht van een kaart, zo mooi. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en helemaal dat je dit zelf hebt gemaakt. knap gemaakt die stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van deze gegutste stempels ga je vast nog veel meer plezier krijgen Marianne...deze kaart is alvast een erg mooi begin!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful stamps and design!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous birdie card and I love that sentiment. Thanks for taking part in the Sweet Pea Stampers Challenge this month of “birds of a feather” and best of luck. We hope to see you back again very soon. Best wishes, Kym, Sweet Pea Stampers Design Team xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card and really great stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...