vrijdag 3 mei 2013

Kaartje voor moederdag

Digi van Marbo
Ingekleurd met Pro- en Flexmarkers,
Achtergrondpapier Action
Strikje van de markt. :-)
 
Helaas is mijn moeder al jaren geleden overleden, net als mijn vader trouwens, maar ik vind het toch leuk om een kaart voor Moederdag te maken. Ik vond een roos heel toepasselijk en die mag natuurlijk ook niet ontbreken bij mijn bloemen digi's. Ik heb wat waterdruppeltjes op de bloem aangebracht met Glossy Accents van Ranger. Hier is mijn kaartje voor de volgende challenges:

One stitch at a time # 161 for MOM
Crafty Creations # 220 Mother's day with flowers
Crafts and me # 131 Floral Frenzy

Unfortunately my mother passed away several years ago, and so did my father, but I still like making a card for mothersday. I thought a rose was very suited and is a nice addition for my flower digi's. I gave the flower some waterdrops with Glossy accents from Ranger.




Welcome JUNE. Thank for being my new follower.
Everybody have a wonderful weekend!!
Hugs,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. ohhh wowww,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie Marianne...en de roos ziet er erg goed uit!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful rose Marianne and coloured to perfection.

    Hope you have a lovely weekend.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Marianne,ik kan nog steeds geen moeder dag kaart maken!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good for you Marianne, and I'm sure your mum would of loved it, the rose is gorgeous and so vibrant.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marianne en de roos is super mooi.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend weer Marianne, zo gaaf gedaan met die waterdruppels, echt een hele mooie kaart weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat leuk die druppeltjes op die roos. Goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart, zo mooi en natuurgetrouw is die roos! Mooi detail, de druppels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfect paper for the image! Thanks for joining our "For A Mom" challenge this week at One Stitch At A Time! Best of luck in the draw!
    Hugs,
    Karen C (OSAAT DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh this is so lovely! I love the color combinations that you used!

    Thanks for playing along with us at One Stitch At A Time!

    Hugs,

    Chriss
    OSAAT-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Totally love the layers you have used. Great ribbon.

    Thanks for joining us at OSAAT this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  13. so stunning marianne.your rose is so beautifud i love your fabulous bold colours.
    Thanks for joining in my theme this week at the Crafts and Me challenge :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous creation! :) I totally love that rose! Thanks for joining us at CCC this week! :)

    Hugs
    Evelina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just gorgeous. Thank you for joining us at Crafty Creations. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...