woensdag 1 mei 2013

Jij bent Bijzonder!

Jeetje wat een leuke reacties kreeg ik gisteren op mijn handenschilderij. Helemaal super; ik heb gewoon zitten blozen achter de laptop :-) Dank jullie wel voor jullie enthousiaste reacties.
Vandaag weer eens iets heel anders:
 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe digi?? Deze ietwat chagrijnige meneer :-) Achtergrond kaart met  Gears Tim Holtz geëmbossed, Wat groene embossingpoeder erop en verhit. De kleine gears zijn van Docrafts Chronology en ook met embossingpoeder bewerkt. Tekst is van Cards and Scraps en de zelfgetekende digi is ingekleurd met Flex- en Promarkers.

First I want to thank you for all the wonderfull comments on my previous post with the hands. It really made me blush. Today is a complete different style... I made a card with my new digi. Background embossed gears (Tim Holtz)  and little gear-dies from Docrafts Chronology. I gave them all a bit of green embossingpowder. The tekst is from Cards and Scraps en my digi is coloured with Flex- and Promarkers.
Hope you like it.

Challenges:

Bearly Mine #84: Anything goes
Passion for promarkers # 196: To die for

Bedankt voor jullie bezoekje.
Lieve groetjes,
Marianne

15 opmerkingen:

  1. Another lovely piece of your artwork Marianne, love the colours and the clever addition of cog wheels.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik vind 'm wel grappig .... ;-) Je moet ondertussen wel een hele collectie digi's hebben, niet? Zou ook leuk zijn als "echte" stempel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en mooi deze kaart.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer helemaal super gedaan Marianne, jij bent zo goed in het gevoel tekenen, ik vind hem weer toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer heel mooi echt super.
    Ook je handen schilderij vind ik prachtig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik blijf maar genieten van je tekenwerk Marianne...ondanks dat deze man niet het vrolijkste kijkt, tovert "hij"(jij dus), een glimlach op mijn gezicht!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk, super kaartje

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt leuk, super kaartje

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hehehehehe, this is fab, made me chuckle!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fab card, thanks for sharing your fab creation with us at
    BEARLY-MINE x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  12. stunning striking card marianne.fab image and i love your cogs and colours.
    Thanks for joining in my theme this week at the Passion for Promarkers challenge :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Totally fabulous!
    Thanks for joining us at this week at Bearly Mine Challenges!
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke aparte kaart en stempel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...