zondag 19 mei 2013

Horse in 3D

My daughter was in need of a card for a birthday of a girl who loves horses. I made this card today. It is totally different from the one I made yesterday, but hey, that's me :-)))


Mijn dochter had een kaartje nodig voor een verjaardag van een meisje dat van paarden houd en ik heb deze kaart gemaakt in 3D. Weer totaal anders dan die van gisteren, maar ja, zo ben ik :-))

Ik ga hem insturen bij:
Nadia's challenge 3D # 55: Dier
Wags 'n Whiskers # 104: Anything goes
Scrap-Cards Challenge # 47: Dieren

I like to welcome my new followers:  Ellie and Sandy. I'm very glad that you like my blog!!
Even een welkom aan mijn nieuwe volgers: Ellie en Sandy. Ik ben erg blij dat jullie mijn blog leuk vinden!!

Lieve groetjes,
Marianne

15 opmerkingen:

  1. Wat is die weer schitterend Marianne, wat een toppertje van een kaart, super. Het is net of dat paard zijn koppie (oh sorry hoofd) buiten de kaart steekt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je een super mooie kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw,wat een schitterende kaart is dit geworden vind hem helemaal geweldig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist leuk, al die afwisseling.
    Je bent zo creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne, wat een prachtige kaart heb je ingezonden naar Scr@a-Cards Challenge, mooi al die lagen van het paard en mooie kleuren! bedankt voor het mee doen en graag tot de volgende keer.
    Groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij maakt van alles iets moois Marianne...alleen gaat mijn voorkeur toch uit naar de kaart van gisteren :-)

    Fijne maandag, groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier heb je weer iets heel moois van gemaakt Marianne .

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een prachtige kaart Marianne.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje; mijn dochter zou deze ook geweldig vinden (als paardengek). Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenges.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card! Thanks for joining the challenge at Wags 'n Whiskers!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a gorgeous birthday card! Beautiful layout and picture. Thanks so much for joining us for the Wags n Whiskers Challenge! :) hugs, Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...