zaterdag 20 april 2013

SELF made stamps and April's hands 20, 21 en 22

Things are not really going the way I want, because I had to reset the computer to the default, because my dvd drive didn't work. But I figured it out myself and had to change a few filters in the register. Now it's fine and I hope I can start making cards, hands and stamps again.
I started carving a stamp today; I ordered soft-lino at Kico Stamps and it arrived today; had to try it out and here is my first result. YES  I LOVE THIS!!!!


And yesterday I drew a cover for my art journal April's hands (nr. 20, 21 and 22)


Zoals je kunt lezen is niet alles volgens plan verlopen: Ik kreeg meteen al een melding dat mijn DVD speler geen stuurprogramma kon gebruiken, dus heel het zooitje weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen en het ding deed het weer - even- . De updates gedaan en het was weer raak, dus uiteindelijk op Inet gezocht en wat aanpassingen moeten doen in het register en nu werkt het en ik hoop dat het zo blijft.
Ik had bij Kico stamps softlino besteld en natuurlijk moest ik dat meteen uitproberen toen het vandaag binnen kwam en ik heb er bovenstaande stempel mee gemaakt. DAT WAS ME TOCH LEUK OM TE DOEN!!

En gisteren nog drie handjes getekend voor de omslag van mijn April's hands art journal.


 
Allemaal een heel fijn weekend en ik hoop tot snel!
Liefs,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. WOW Marianne, I wish we could see your stamp in more detail, it looks fab but it's too far away in the photo!!!

    A close up would be wonderful.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig hoor,ziet er super uit allemaal,hoop dat je pc nu gewoon zijn werk blijft doen!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel goed uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry you had computer problems Marianne, it's always a nightmare when it happens.

    You latest image is lovely and looks great in the colourways you have used.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Marianne, trouwe lezer en reageerder! De zon schijnt, ik wens je een hele fijne zondag en hoop dat bij jou ook de zon schijnt! Liefs, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, jij kunt ook alles, hè? Wat een mooie stempel!! Knap gedaan! Ik zie ook een gaaf proefje ermee gemaakt :)
    Hoop dat je computer nu doet wat ie moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...