dinsdag 2 april 2013

Handen in april. April's hands

Mijn linkerhand.
Gekleurd met Promarkers.
Idee komt van Pinterest.
Over at Ayala's Art blog is starting a new challenge: make a hand every day in April. I will do my best to try to accomplish this one.
This was hand number 1 for me. So if you wanna join in; please do!!
I think hands are one of the most difficult things to draw, so I think I need to practise this a lot, will it be satisfying to me. But hey, that's what these challenges are about..... Learning :-) and having FUN!

Bij het blog van Ayala Art is een nieuwe uitdaging gestart: Maak elke dag in April een Hand. En ik ga mijn best doen om te proberen om deze uitdaging te volbrengen.
Dit is mijn eerste. Wil je meedoen??? Graag!
Ik vind handen een van de moeilijkste dingen om te tekenen, dus ik denk dat ik veel moet oefenen totdat er iets uitkomt waar ik tevreden mee ben, Maar ja, dat is ook waar het allemaal om begonnen is.... Plezier eraan beleven en ervan leren.

Liefs,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. Wat een enorme, maar erg leuke, uitdaging Mzrianne. Maar elke dag een dat is een klus. En zie uit naar je volgende versie. Deze is alvast heel klerrijk en mooi lijnenspel.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit is wel heel gaaf Marianne op naar de volgende!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw en dan zeg je dat je dat moeilijk vind een hand tekenen, dit heb je toch weer werkelijk schitterend gedaan, zo gaaf, ben nu al benieuwd naar alle handen die je gaat maken, super Marianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marianne, wat een mooi resultaat!

    hartelijke groet, ALie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...