vrijdag 26 april 2013

Hand 24 en 25.

Ja ik tel ze maar alletwee... ben al een beetje achter en vooral met het mooie weer gisteren, heb ik niet veel gefreubeld of getekend.

afm. ongeveer 22 x 17 cm

Deze tekening is gemaakt met Oostindische inkt en een tekenpennetje. Daarna heb ik de schaduwen ingewassen met inkt.

I made these two hands yesterday evening with black ink. I first drew the lines and later I filled in the tones with the same ink.
Thanks for your visit and leaving me a comment.
Hugs,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Oude handen lijken m erg moeilijk om te tekenen en sowieso handen tekenen.

    Je kaart hieronder zie ik nu, pas werkdagen slokken tijd op en dan blog ik niet of nauwelijks. Maar mooi, vind die gescheurde randjes erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteraard een pin Marianne...jee wat een verhaal vertellen deze oude handen...heel knap!! Zoveel details...

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit is zo mooi Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow Marianne, fabulous. I think this has to be my favourite up to now.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend die oude handen Marianne, helemaal top gedaan weer, ik vind ze prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende handen Marianne.
    Die vetellen hele verhalen.
    Een waar kunstwerk.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje , wat kan jij realistisch tekenen! Ongelooflijk goed gedaan die handen! Hoop dat je een fijn weekend tegemoet gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIGE handen Marianne! Heel mooi. Zonder het te weten vertellen ze ieder hun eigen verhaal.
    Groetes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...