dinsdag 30 april 2013

De laatste handen van april.

 
Dit is een oudje wat ik enkele jaren geleden heb geschilderd en wat ik graag nog even wou laten zien. Het is ook mijn eerste schilderij waar ik handen op heb geschilderd en het schoot me te binnen dat het een mooie afsluiting zou zijn van de April's hands challenge. Het schilderij hangt momenteel op de personeels afdeling NICU van het ziekenhuis: Maxima Medisch Centrum in Veldhoven.
Om de grootte te laten zien heb ik een foto bijgedaan waar het schilderij boven een driepersoonsbank hangt.
 

This is a painting  that I made several years ago. It was my first "hands" I had ever painted and I wanted to show you these as a closure for the April's Hands challenge. The painting is hanging in a hospital nearby my hometown and on the second picture you can see the actual size, where it is placed above a large couch.

Thanks for you patience during this challenge and coping with all 30 hands this time. I loved all your comments and I hope you will be there again when somebody challenges me to draw again.

Bedankt voor jullie geduld en lieve reacties bij alle 30 handen die ik in april heb getekend. En ik hoop dat jullie me weer stimuleren en inspireren als ik weer eens uitgedaagd wordt om een maandje mee te tekenen met een challenge.
 
Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Ik weet bijna niet wat ik moet zeggen Marianne,deze handen zijn zo echt,prachtig!!!
    En daar mag je wel trots op zijn je werk dat iedereen kan zien!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig! Toen ik het plaatje in mijn bloglijst zag staan dacht ik aan een foto.....
    Een kunstwerk!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wowwwww Marianne,wat is dit schitterenddddddd.
    Ben er echt weg van.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik de thumbnail zag dacht ik eerst dat het een foto was, zo natuurgetrouw is het. Jeetje Marianne... wat KNAP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje zeg, ik dacht dat het een foto was.... Ik dacht "Marianne heeft waarschijnlijk geen zin meer om handen te tekenen dus heeft ze er maar een foto van gemaakt ... ;-)" Knap zeg, je bent multigetalenteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je laat me steeds versteld staan van je kunstige werk.
    Wat is dit immens mooi Marianne.
    Je hebt een gave waar je trots op kan zijn.
    Ik hoop dat je in Mei weer anders challenges gaat uit testen.
    Veel succes.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw Marianne mijn bekkie staat open, wat is dit ontzettend mooi gemaakt, ik vind het helemaal het einde, zo mooi, echt helemaal top. Super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je eerste geschilderde handen..wow heel bijzonder en zo goed!
    Want een eer dat het op zo'n mooie plek mag hangen Marianne!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super super mooi Marianne.
    Zo bijonder dezeécht het einde.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, deze is echt geweldig mooi gemaakt!

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Handen zijn naar het schijnt ontzettend moeilijk om waarheidsgetrouw na te tekenen en dit werk is zo levensecht ! Super knap gedaan van je !! Je hebt zeker en vast een gave !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely fantastic and sweet! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...