dinsdag 9 april 2013

Art Journal met handjes.

Deze art journal pagina doet mee met de challenge:
This art journal page is for the challenge at:
Fashionable stamping Challenge # 15 Art Journalling

De eerste bladzijde van mijn nieuwe Art Journal.
Ik heb hiervoor een oud boek genomen en bewerk elke bladzijde die ik wil gebruiken met 2 lagen gesso. Het leuke is dat er dan toch soms nog wat lettertjes doorschemeren. En dit boek heeft wat stevigere bladzijden en het werkt lekker mee.
I got me an old book and give every page I want to use, two times a gesso layer. The funny thing is that you still can see some letters shimmering through. This book is much firmer and that works much better.
Here is a photo from the recycled book.
Hier een foto van mijn gerecycled boek:
Voor C.R.A.F.T. # 201 Recycle


En meteen ook maar met wat handjes aan de gang geweest voor April's Hands. Ja.... nummer 9.
And I made some hand pages for April's  hands... number 9


Tot snel. Lieve groetjes,
Marianne

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi je boek Mariianne maar de handen vind ik ook super.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer helemaal schitterend Marianne, zowel je boek als je handen, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, lovi' your #9 hands - fabulous colours and images

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschillende pagina's, maar beide sets zijn zo mooi Marianne!
    De eerste geeft me een voorjaars gevoel. De tweede is leuk artistiek!

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie pagina's in je boek! Heel verschillend, maar dat is juist het leuke van art journals.
    Als je wel een mooie boek vindt, maar de pagina's zijn eigenlijk te dun om goed op te werken, kun je inderdaad één of meer laagjes gesso gebruiken wat je hier al had gedaan. Maar je kunt ook 2 of 3 pagina's aan elkaar plakken. Dan behoudt je toch je mooie boek.
    Ben benieuwd wat je nog meer in je boek gaat maken.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er alle 2 geweldig uit Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for sharing this great recycling project with us at CRAFT Challenges.

    Good luck with the challenges

    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Two great journal pages Marianne, the one with the hands so very inspirational.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke projectjes, de pagina met de bloemen is mijn favoriet.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk effect.

    Marianne, ik wil je even speciaal bedanken voor je trouwe bezoeken aan mijn blog! Dank je wel! Dat vind ik heel fijn en stel ik op prijs. Dat je het maar even weet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms ga je te snel voor mij, maar ik zie weer erg mooie toevoegingen aan je blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both of your pages are wonderful. Especially love the colors of the first one. Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic journal pages, I love the bright vibrant colours an the first page. Thank you for joining us at FSC this time.
    Yvonne/Meggymay

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow this is gorgeous, beautiful sunny colours. Thanks so much for joining us at Fashionable Stamping challenges this time
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, fantastic pages!!! Beautiful colors.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...