woensdag 17 april 2013

April's Hands 16, 17, 18 en 19

Enkele handenstudies.


Heel weinig tijd om te bloggen, tekenen en kaartjes te maken. Mijn oude laptop liep steeds vast en nu heb ik een andere, maar die heeft Windows 8 en het gaat een tijdje duren voordat ik dat weer allemaal onder de knie heb en dat ding weer doet wat IK wil hahaha.

I don't have much time for blogging, drawing or making cards. My old laptop gave me lots of trouble and now I have another one with Windows 8 and it will take some time before I know how everything works and this thing is doing what I want :-)

Lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Ja, da's effies wennen! Lukt je vast wel. Wat een knappe studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is niet zo leuk Marianne!!
    Wat zijn je handen weer geweldig!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW those palm ones look fabulous

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar je handen zijn weer helemaal super geworden Marianne. Weet het windows 8 is toch weer anders dan anders, en kost weer eventjes tijd om alles te ontdekken, heel veel succes ermee meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal perfect gedaan.
    Ik zou het niet kunnen.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi zijn de handen weer Marianne en succes met je nieuwe P.C.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zijn je handen weer Marianne. Het lijkt alsof je ze zo uit je mouw schudt, maar dat is vast schijn! Ik geniet weer :-)

    S6 met het wennen aan je nieuwe laptop...dat gedoe moest er niet bijhoren he! Toi toi...

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, met deze 4 handen ben je dan toch weer bijgebeend! Heel knap gedaan! En veel succes met uitzoeken hoe Windows 8 nu weer werkt .... 't Zou zo leuk zijn als iets eens gewoon hetzelfde bleef ....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk als ik je tekeningen van handen zie, jeuken mijn handen om te beginnen maar het komt er nog niet van. Maar ze zijn mooi getekend. Ik heb in mijn la ergens nog een oefening van een hand liggen die ik op een schilderij heb gebruikt. Ga hem toch eens opzoeken. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de laatste tijd niet veel aan bloghoppen toegekomen, maar ik heb weer genoten van al je nieuwe creaties, zo knap al die handen getekend, petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi die handen. Knap gedaan hoor. En veel sterkte met je computer.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...