zaterdag 23 maart 2013

Mode kun je kopen en een verjaardagskaart ook :-)

Digi by Marbo
Ingekleurd met Pro- and Flexmarkers.
Papier van Action
Tekst Elke kaart een feestje

Vandaag is mijn dochter op bezoek geweest en ze heeft 2 digi's van mij ingekleurd. Samen hebben we er deze kaarten mee gemaakt.
De bovenste kaart ga ik insturen bij : Hobbyvision # 14 Foto inspiratie

Digi by Marbo
Ingekleurd met Pro- en Flexmarkers,
Papier van Avec
Tekst digi Cards made by Marianne
Today my daughter came to visit and she coloured two of my digi's. Together we made these two cards.
The first card is entered into the challenge at Hobbyvision # 14: Photo inspiration.

Have a nice weekend!
Love,
Marianne


14 opmerkingen:

  1. More lovely artwork Marianne, such a lovely image on the first.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ze weer even me de hobby bezig kon zijn! En wat weer een mooie kaartjes, een portretje van jou zo mooi! En de papaverbollen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat schitterend Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige digi heb je gebruikt! Super kaartje geworden Marianne. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super weer Marianne en wat supergezellig samen met je dochter aan het frobelen, helemaal top. Ik vind beide kaartjes weer super zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous cards Marianne, love the second one.

    Sam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dit, alletwee, prachtige kaarten!!!
    De bovenste met dat gezichtje...!!!!
    Wow, echt super.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Watzijn ze weer prachtig Marianne!!
    Je dochter heeft het talent niet van een vreemde!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er helemaal toppie uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo...mijn blogreageervakantie is weer even voorbij, dus lekker even bij jou ook op bezoek Marianne!
    Wat ben je weer lekker bezig geweest..en wat doe je toch leuke dingen met digi's.
    Hoopte eigenlijk dat je toch nog een gezicht had geschilderd :-)) (erg he...raakte verslaafd eraan!)

    Fijne zondag meis, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaarten Marianne! Vooral de papavers spreken me erg aan door de kleur en de layout, heel mooi!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow, Marianne! These are both so beautiful! What a wonderful portrait on the first! You have amazing talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi is die nieuwe gezichts-digi Marianne! En wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt! Die papavertjes zijn ook heel erg leuk! Als ik uitvind hoe het zit met google-reader, zal ik het op mijn blog schrijven ...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...