zondag 17 maart 2013

FREEBIE digi en Paaskaart

Zoals jullie misschien al hebben gezien, ben ik zelf aan de slag gegaan om digi's te maken, die ik op mijn kaartjes gebruik. Zo ook deze digitale stempel die op deze paaskaart zit.

digi van Marbo
ingekleurd met Flex- en Promarkers.
Papier van Boekenvoordeel.


Deze digi heb ik tijdelijk als FREEBIE staan in mijn kaartenwinkeltje op http://kaartenboetiek.marktplaza.nl en in mijn digi winkeltje:  MARBO DIGI
Door deze in het winkelwagentje te plaatsen, krijg ik hiervan bericht en stuur ik de digi zonder copyright tekst naar je op via email. (Alleen te gebruiken voor hobby) Dus als je hem wilt ontvangen..... ga snel even kijken.
Binnenkort ga ik ook mijn andere digi's op de site zetten.

As you may have noticed, I'm drawing some digital stamps lately for my cards and I placed these eastereggs digi as a FREEBIE on my little cardshop http://kaartenboetiek.marktplaza.nl
If you want this digi (without the copytighttext), just place it in the shoppingcart and I will get the order, so I can send it to you by email (Only for hobby usage)
I'm gonna place more digi's soon.

De kaart ga ik insturen bij:
Sweet Stampin': Easter
Allsorts # 198: 1 image, 2 DP and 3 embellishments
Friday Sketch 39: The sketch

Bedankt voor het bekijken van mijn blogberichtje en tot snel!
Liefs,
Marianne

15 opmerkingen:

  1. Gezellige plaatskaart geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card! Great image and beautiful colours! Perfect for Easter! Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week!
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke digi Marianne (ook al gebruik ik die zelf niet).
    Zelf zou ik niet zoveel kunnen bedenken voor een kaart, maar bij jou lijken al die verschillende patronen steeds perfect te passen :-)

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer helemaal super Marianne, je zit echt vol talenten, je digi's zijn ook alweer zo mooi, ik vind het weer een toppertje van een kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer geweldig uit Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi en super gaaf je digi's. En je combinatie is super mooi.
    groetjes en fijne avond
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fabulous design and bright colours. Thanks so much for joining in at Sweet Stampins' Easter challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die heb je super gemaakt! Leuk dat je hem tijdelijk weggeeft als freebie, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze heb je ook prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a stunner Marianne, such wonderfully vibrant and inviting colours.

    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a sweet Easter card, love the colours. Thank you so much for joining us at Allsorts this week for our 1-2-3 challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning colours, beautiful Easter card! Thanks for joining in at Friday Sketch Challenge. Good luck. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely bright and cheerful card, Thanks for sharing with us this time at Allsorts, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...