maandag 4 maart 2013

Art Journal portret met kleurpotlood

Ja, die hadden we nog niet gehad. Ik vond kleurpotlood altijd een beetje achtergesteld medium en dat terwijl je er zo'n mooie dingen mee kunt. Helaas heb ik niet zo'n mooie doos met dure potloden, maar een halve meter bruynzeel en dit heb ik ermee gemaakt vandaag. Dit is gezichtje 24, dus nog 5 te gaan.


Crayons.... is that what you call these??? Well, that's the one I haven't used yet and you can make beautiful things with it. I don't own a fancy box with expensive pencils, but 50 bruynzeel pencils and this is what I made today.
This is face 24, so 5 more to go.

Thanks for visiting and hugs from me:
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Jeetje Marianne, ze worden steeds mooier, kijk dit nou toch weer eens, die ogen en die mond echt helemaal super, ik kijk mijn ogen weer uit, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee..h knap dat je het volhoud om zoveel portretten achter elkaar te tekenen en te schilderen. En de ene is nog mooier dan de andere. Je leert er natuurlijk wel heel veel van, het is tenslotte ook een kwestie van doen en dan krijg je het in je vingers en dat is te zien. Deze met kleurpotloden vind ik ook erg mooi geworden. Blind tekenen heb ik nog nooit geprobeerd. Ga ik zeker een keer proberen. Ik kan niet anders zeggen dan geweldig. Ook de ronde kaart is erg mooi geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your colouring is stunning Marianne and the image is so striking.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Marianne ...schitterend!!!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Marianne,wat schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, die gewone Bruynzeeltjes doen het in jouw vingers fantastisch! ERG mooi, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, mooi mooi mooi! Die kleurtjes van haar hoofddoek zijn zo mooi, en ze heeft een prachtige mond. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful. You have amazing talent. I wish I could draw.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...