vrijdag 1 maart 2013

Art Journal portret in houtskool

Na een drukke dag had ik vanavond eigenlijk geen zin om een portret te maken, maar ik moest van mezelf. Dus iets gezocht wat niet te lang zou duren en heb vanavond deze houtskool tekening gemaakt van 40 x 30 cm. En toen ik eenmaal bezig was, had ik er weer echt plezier in.
Hier is ze: mijn 20ste portret van de 29 faces.


After a busy day, I didn't really felt like drawing a portrait but I HAD to. So I picked out a medium that wouldn't take so long and I made this  40 x 30 cm. portrait with charcoal. Once I had started I really loved it!! This is my number 20 of the 29 Faces.

And a warm welcome to Laura. Thanks for being my new follower.
En een warm welkom voor Laura! Bedankt dat je volger bent geworden van mijn blog!

Lieve groetjes,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Oh, die warme kleur van dat papier doet het zo mooi uitkomen! Prachtig werk! Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met houtskool en gebruik het heel weinig, maar ik vind wat anderen ermee doen altijd erg mooi. En dit gezicht is weer heel knap gedaan. Je 20ste al! Je hebt ons al bijna ingehaald! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap, ook deze techniek heb je onder de knie zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel heel mooi zo gemaakt met houtskool.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan ik hier toch met bewondering naar kijken, ik blijf het zeggen maar ik vind je zo een kei hierin, schitterend weer Marianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...