maandag 11 maart 2013

Art Journal portret acryl op doek

DONE!! Here's my last of the 29Faces. At least for now. Participating in this wonderful challenge by Ayala Art made me realize that I should paint and draw more, like I used to do several years ago. That was before my cardmakingdays :-)

acryl painting on canvas 30 x 40 cm.

Het is KLAAR!!
Hier is de laatste van de 29 Faces.
Tenminste voorlopig. Want meedoen met de challenge bij Ayala Art heeft me doen inzien dat ik weer meer moet gaan tekenen en schilderen, zoals ik jaren geleden ook deed. Dit was allemaal nog voor mijn kaartenmaakdagen :-)

Wordt vervolgd.
Lieve groetjes,
Marianne

16 opmerkingen:

  1. Wow, wow, wow, ik sta er iedere keer weer van te kijken! En ja, je hebt groot gelijk, hier moet je echt meer me doen, je bent talentvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend!! hele mooie uitdrukking, prachtig gekleurd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastisch resultaat is dit Marianne! Er is iets van nostalgie in die blik. Knap werk hoor!!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. She is gorgeous Marianne... such beautiful expression... and your shading is wonderful...

    Jenny ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn mond staat weer open Marianne, helemaal geweldig, wat is deze ook weer mooi, ik hoop niet dat je stopt ons te verwennen met deze schitterende tekeningen, ik vind ze werkelijk schitterend. En yes je hebt het toch gehaald de 29 en ik heb er volop van genoten. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wow wow Marianne,wat mooi!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW !!!!!
    GEWELDIG MOOI! Prachtige gezichtsuitdrukking, echt waanzinnig knap Marianne!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het knap, Marianne! Jij hebt helemaal geen stempels nodig! Prachtig wat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie afsluiting van je serie gezichten Marianne...wat een intensiteit straalt er uit dit gezicht, zo mooi!
    Jammer dat we dit mooie werk van je moeten gaan missen...
    Ik hoop echt dat je heerlijk doorgaat met je schilderwerk enzo...je hebt hier een fan hoor!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Marianne. Van mij mag je doorgaan met dit moois, super gewoon.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, zeker weten: blijf doorgaan pleaaaase! Je gezichten zijn prachtig, ook dit is weer een echt kunstwerk. Als je hier niet mee verder gaat ga ik ontwenningsverschijnselen krijgen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In een woord SCHITTEREND Marianne.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er geweldig uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is echt geweldig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je mag trots zijn op jezelf, zoveel schitterende portretten getekend, geschilderd, noem maar op en met dit als afsluiter....... wauwwwww, zó mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje zeg, wat is dit ook weer een mooie vrouw geworden!!!
    Mn mond valt iedere keer open bij al dit moois.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...