zondag 24 februari 2013

Sneeuwpret

Nou ja, dat pret laat er maar af. Maar toch een toepasselijke kaart, want hier ligt wel een centimeter of 4 sneeuw.
Stamp: Bugaboo Stamps
Coloured with Pro- and Flexmarkers
Text stamp: Cards by Marianne
Die: Boekenvoordeel
Sneeuw: Liquid Appliqué
Paper: Marianne Design
Ribbon and Gems: Action
We have about 4 centimeters of snow here, so I made this card with the text: "Snowfun".

Challenges:
GE-WE hobby # 10 Winterkaart
Sweet Stamps # 105: Sweet - simple
I love Promarkers # 156 Four legged friends
Allsorts # 195 Animals
One stitch at a time # 151 Use a digi
Cards for men # 4: Wintertime
Catch the bug Stella says sketch # 131 The sketch

Don't forget to look at my drawing with conté which I placed on my blog today and I want to welcome Erika, who wrote me a nice comment on my last blogpost and became a new follower today. 
And I want to say thanks to those who leave me everytime such lovely comments; I just want to say that I appreciate them VERY MUCH and they give me a boost everytime I read them. YOU ROCK!!

Vergeet  niet om ook naar mijn conté tekening te kijken welke ik vandaag ook op mijn blog heb geplaatst.
En ik wil graag Erika welkom heten, zij heeft een leuke reactie achtergelaten op mijn vorige blogpost en is ook volger geworden.
Verder wil ik iedereen heel hartelijk bedanken, die elke keer zulke lieve berichtjes schrijven en ik wil even zeggen dat ik ze HEEL erg waardeer en ze geven me een enorme stimulans!! Jullie zijn Kanjers!

Liefs,
Marianne

23 opmerkingen:

  1. Heel leuk en lief kaartje Marianne .

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel toepasselijk kaartje Marianne, hier is ook de hele dag sneeuw gevallen maar werd gelukkig in de loop van de middag natte sneeuw maar neemt niet weg helaas dat het hier ook weer wit is, bah. Je kaartje is weer schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, ja de sneeuw is ook mooi, maar ik heb wel heel veel zin in de lente!
    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab image , beautifully coloured , thanks for sharing at Osaat hugs trisha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is deze ook! Snowfun... zal blij zijn als ik die weer weg is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We have also new snow tonight on the old snow, but it is no fun more, I wish to have springtime oncemore.
    But your card is cheerful and the little duck has much fun:-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really sweet Christmas card Marianne and love the fluffy snow.

    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the image and such a cute card. Thank you for joining us at I♥Promarkers good luck Ginny X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really sweet image and lovely card. Thanks for joining us at OSAAT. Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fab card, Thanks for sharing with us this time at Allsorts, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card, love the snow effect, thank you for joining us at I♥ProMarkers this week
    Ruth x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart.
    Bedankt voor het meedonen met de GeWe challenge.
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. so cute, love the earthy colors and great bling border! So glad you joined us for our Wintertime Challenge at Cards for Men!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for joining us at OSAAT this week with your delightful card, what a super image.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a gorgeous cute card Marianne. Thank you so much for joining us at Allsorts for our Animals challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very cute, thanks for playing in our Stella Says Sketch Challenge at Catch The Bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a cute card Marianne! Fabulous job colouring the image and your snow is awesome. Thanks for joining us this week at OSAAT. Hope to see you back again!
    Hugs, Tracey (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Adorable!
    We're so happy you joined us for theCatch The Bug “Stella Says Sketch" Challenge with Bugaboo Stamps! We hope you’ll join us again today for a new sketch challenge!
    Hugs & Happy Days!
    ~Min
    Kaymin Kreations

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...