dinsdag 26 februari 2013

Ik heb er een punt achter gezet !


Art Journal portret Pointillisme.
Vandaag duurde mijn portret iets langer dan ik had verwacht, want voor mijn 17e gezicht van  29 faces heb ik een tekening gemaakt met puntjes.
Today my portrait took a little more time than I had expected, because my 17th face of the 29 Faces I made a portrait with little dots. Here is the result:
Hier even het totale plaatje:


Please look at the picture from a distance.
I'm gonna do something else now, I can't cope with more dots :-) Hugs, Marianne

Het beste resultaat krijg je als je de foto van een afstandje bekijkt.
Ik ga nog even fijn wat anders doen.... kan geen puntje meer zien hahaha.
Lieve groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. holi moli, hier ben ik ff stil van, wat is dit schitterend, pfewwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne je ben er echt een kei hoe jij die gezichtsuitdrukkingen op papier krijgt, zo mooi, het spreekt gewoon, ik ben er weer helemaal van onder de indruk, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een werk en ik weet waar ik over praat ik heb ooit ook een kunstwerk gemaakt in/met allemaal puntjes ik denk zelfs dat ik het nog heb al zou ik even moeten zoeken. Ook moet ik zeggen dat hij erg mooi en duidelijk is geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat prachtig gedaan zeg. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps, ik kreeg even een schok toen ik las "ik heb er een punt achter gezet" ;-) Ik dacht dat je ging stoppen met je gezichten. En dat zou ik wel heel spijtig vinden...
    Hemel, wat een geduldwerk is dit zeg! Maar wat een mooi effect! Hoe doe je nu zoiets? Ga je eerst schaduwen tekenen en daarna alle schaduwplekken met dots invullen? Je zou eens een workshopje moeten geven! Dit zou ik ook wel eens willen proberen als je het niet erg vindt ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, ik sta elke keer weer versteld! Hoe knap gedaan is dit! Maar dat je geen puntjes meer zien kunt kan ik me helemaal voorstellen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsjonge Marianne...wat een werk dat stippelen, maar oehhhh wat een mooi kunstig resultaat!!!
    Top wat je allemaal laat zien!!!!

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...