donderdag 21 februari 2013

Art Journal portret oostindische inkt


Jeetje dat was moeilijk... Ik denk ik neem een portret van een oudere man, zodat er wat rimpels etc te tekenen zijn, maar heb wel gemerkt dat dat nog wat te hoog gegrepen is. Maar we blijven oefenen :-)

OMG this was difficult. I thought it would be nice to draw an older man with wrinkles, but I must admit that this goal was too high. But we keep on practising.


Thanks for visiting!!
Bedankt voor jullie bezoekje
Liefs,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Wauw.....jij kunt prachtig tekenen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te hoog gegrepen!!!!!
    Hij is geweldig Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben vandaag eens even weer over jouw blog heengewandeld.
    Ik viel van de ene verbazing in de andere, echt waar!
    Meid, wat kun jij schitterend tekenen!
    Niet zo onzeker zijn over je werk hoor. Deze man is ook super gelukt, maar ook je werk met pastelkrijt en acrylverf vind ik schitterend.
    Vooral hiermee doorgaan hoor! Ik heb genoten, thanx.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze schitterend Marainne.
    Je zegt wel dat je nog veel moet oefenen maar ik vind dit al super.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijven oefenen ik weet het de beste heb je nooit gemaakt. Maar deze vind ik in een woord GEWELDIG. Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Marianne wat is die weer geweldig, ik kan hier nou echt jaloers op worden zo mooi jij dit kan, die uitdrukkingen in het gezicht, gewoon alles, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianne hoe goed moet een gerimpelde oudere man, getekend met Oostindische inkt er dan uitzien als je meer geoefend hebt? Duhhh...kijk nog eens goed,...het resultaat is zoooo mooi en bijzonder..zelfs een twinkel in zijn ogen!
    Een deel van je kaarten vond ik al speciaal...maar deze kant van jouw creativiteit raakt me echt enorm!
    Ga door please :-)

    Hartelijke groet, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat knap gedaan, ik zou het niet kunnen.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIGE tekening met inkt! Waanzinnig al die oude groeven en lijnen, de uitstraling, zijn ogen, héél mooi!
    Te hoog gegrepen, nou, mooi niet, kijk zelf nog maar eens goed! Blijven oefenen mag je van mij wel doen hoor, want als dat deze mooie resultaten geeft, oefen jij dan maar goed door, kunnen wij daar lekker van meegenieten!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoezo te hoog gegrepen!?? Dit is perfect! Wat een leuke man! Heeft een enorm sympathieke kop, en die haren vind ik 'm ook goed staan. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. this is gorgeous
    there is so much feeling
    life
    and light in this face!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I think you made an extraordinary drawing! Maybe you miss the beauty of youth? ;-) He looks like an old man, happy, with a sparkle in his eyes.
    I like drawings very much and your drawings show very much character. Also the one you did of Egon Schiele!

    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...