zondag 17 februari 2013

Art Journal portret a la Egon Schiele

Niet dat ik weet hoe hij eruit heeft gezien, maar naar aanleiding van zijn "zelf"portretten heb ik zijn hoofd een beetje verbouwd om deze lijntekening te maken met stift en ingekleurd met kleurpotlood. Ik wilde ook eens een man portretteren maar kon geen "mooi" portret vinden. En bij gebrek aan tijd vandaag dus een tekening.


Not that I knew him, but I've been looking at his "self"portraits  and I rebuilt his head a little for this line drawing with my drawingpen from Letraset and coloured it a bit with colour pencils. I wanted to make a portrait of a man but I could not find a handsome one :-) And lack of time made me choose for a drawing.


Welcome Michelle and I'm very glad that you like my blog. Hope to see you often!

Welkom Michelle en ik ben erg blij dat je mijn blog leuk vind. Ik hoop je nog vaak terug te zien!
Hugs,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Oooh one cool dude,love his features and his stubble!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer schitterend gedaan Marianne, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG dit vind ik geweldig! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. фантастически!
    вы талант!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fabulous!!!! You have a wonderful talent with portraits. I will be spending a lot of time looking at all of you 29 face entries.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...