woensdag 20 februari 2013

Art Journal portret in Pastel

Weer eens wat anders proberen.... en mijn oude dozen met Rembrandt Pastelkrijt van de "zolder" gehaald. En dit was weer zoooooo leuk om te doen. Hier is ze!!


Ik weet nog dat het me vroeger nooit lukte om een gezicht en profiel te tekenen en dat heb ik toen ook maar meteen opgegeven, maar vandaag ben ik die uitdaging toch aangegaan.

I tried something different today and I got my old Rembrandt soft pastels from the attic and it was soooo much fun. Here is how it all started:


I can still remember that I used to fail everytime when I wanted to draw portraits en profile and so I gave it all up, but today I challenged myself.

Thanks for looking at my portrait and I hope you leave me a comment.


Bedankt voor het kijken en ik hoop dat jullie een reactie achterlaten.
Alvast bedankt.
Liefs,
Marianne


10 opmerkingen:

  1. Wow Marianne ~ this is absolutely gorgeous, you are a very talented girl no doubt about it! Hugs Bev xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne dit portret is dan ook super geslaagd. Echt heel goed. Heerlijk werken he met de oliepastels. Pak het nu ook wel eens maar vroeger veel meer (een paar staan nog op mijn marjascreativity blog)
    Een zij aanzicht vind ik nog steeds moeilijk. Maar bij jou nu goed gelukt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG Marianne...wat een juweeltje weer...moest reageren hoor, tijd of geen tijd!!!

    Hartelijke groet en ik kijk uit naar je volgende kunstwerk!

    Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Marianne wat is dit weer geweldig, ik vind het toch weer een partij mooi, wat ben je hier een ster in, is echt een genot voor het oog. Schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooie gloed op haar gezicht! En die haren zijn ook heel knap gedaan! Leuk dat je telkens weer andere materialen probeert. Dat is het leuke aan zo'n challenge vind ik. Doordat je elke dag een gezicht moet maken ga je op de duur zoeken wat je anders kan doen, anders wordt het zo saai. En dan ontstaan vaak de mooiste creaties ... En je profiel is uitstekend gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow echt super mooi Marianne! Echt levensecht gewoon! Super gedaan :D!
    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi en zo levensecht Marianne.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook al zo mooi, ook de kleuren heb je prachtig verwerkt.De blik in de ogen is ook echt goed.
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit portret is weer prachtig!!!
    Mooie kleuren, prachtig hoe je de ogen hebt gemaakt, heel mooi!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. One of my favorites of the ones you've done so far.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...