woensdag 27 februari 2013

Art Journal Portrait Poster Paint

Here she is: number 18! I found 6 colors (red, blue, yellow, green, black and white) of Poster Paint (for kids) which I had bought about 15 years ago. I had to dust the pots off, shake and stirr them before I could start, but they still were still OK. At first I thought, things were not gonna work the way I wanted and I wanted to call it a day, but then I remembered what Denthe said last week.... you have to work through that fase and I did and it worked. It's not my favorite paint but at the end it turned out as a face LOL.


Hier is ze dan: nummer 18! Ik vond 6 kleuren (rood, blauw, groen, geel, zwart en wit) Poster Paint (voor kinderen) die ik zo'n 15 jaar een keer had gekocht. Ik moest eerst de potten afstoffen, goed schudden en roeren voordat ik ze kon gebruiken, maar ze bleken nog OK. Eerst dacht ik: Ik stop ermee, want dit wordt niets, maar toen dacht ik aan wat Denthe vorige week op haar blog zei.... je moet door die fase heen werken en dat heb ik gedaan en het werkte. Het is niet mijn favoriete verf maar op het einde is er toch een gezichtje uitgekomen. LOL.

Bedankt dat jullie weer zijn komen kijken naar mijn portret uit de 29 Faces.


Thanks for visiting my blog and have a look at one of my portraits of the 29 Faces.

Hugs,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Not sure if the last one posted Marianne, so just in case wanted to say that your colouring is amazing.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo,n prachtig gezicht .
    Vind het super knap en heel mooi.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al is het dan niet helemaal jouw verf, ik vind hem weer helemaal super geworden, zo mooi met die blauwe ogen en prachtige zwarte haar Marianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap dat je dan toch doorzet Marianne...en weer niet voor niets he!! Leuk dat je ook steeds met andere materialen schildert!

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Marianne, ik vind je gezichten geweldig! In deze vind ik de kleuren ook echt prachtig. Verf van 15 jaar oud! Dat moet toch wel behoorlijk goeie verf geweest zijn dan! En wat goed dat je door die bleh-fase heen gewerkt hebt! Het werkt inderdaad hé!? Ik vind het knap dat je niet echt geblend hebt. Dat lukt mij nog niet, ik heb altijd de neiging om door te werken tot het helemaal (of toch ongeveer) geblend is, terwijl ik het net mooi vind als het meer zo'n vlakken zijn. Je geeft me wel een heleboel ideetjes ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...