donderdag 28 februari 2013

Art Journal portret met grafiet stift

Nummer 19 van de 29, dus nog 10 te gaan. Helaas gaan de meesten al afsluiten met de challenge, maar omdat ik dus 13 dagen te laat ben begonnen, gun ik mezelf ook wat extra tijd.
Deze tekening is gemaakt met grafiet stift en om maar even in quotes te spreken: (Deze las ik vandaag)

Quote of the Day

I am still learning.


This face is number 19, so still 10 to go. I started a little later (13-2) so I am gonna give myself extra time to complete the 29 faces. This drawing is made with graphite and above the drawing is a quote I read today!
Have a great day!!
Hugs,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. Super mooi getekend! Heb ook even verder zitten neuzen bij je creaties..wow..jaloers op je teken kunsten! Succes met de 29 portretten.

    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am stunned, all of your faces / portraits are absolutely stunning, you really have found your niche with these, drawing is definitely for you.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je jongedame heeft een angstige blik in haar ogen...wat knap om dat voor elkaar te krijgen...mooie vormen weer Marianne...heerlijk dat je doorgaat met deze serie!!!!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat LEUK dat we er nog 10 gaan krijgen! Ik kijk er ook echt naar uit om hier elke dag je gezichten te zien. Het is telkens weer spannend welke materialen je nu weer gebruikt hebt. Dit is ook weer enorm knap gedaan, heel mooie uitdrukking op haar gezicht, en prachtige mond! Bedankt voor je aanmoediging en lieve commentaar op mijn blog! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zeer verbaasd wat ik allemaal voorbij zie komen, Marianne. Heb nog niet eerder de tijd kunnen vinden om te reageren, ik vind het geweldig!!!
    Doe het je niet na.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij ben jij op teken/schildergebied van alle markten thuis! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...