maandag 25 februari 2013

Art Journal Faces 15 and 16 in Black and White

Ik vond altijd portetten in zwart wit erg mooi zoals je met een paar lijnen een heel gezicht aan kunt geven en je vult automatisch de rest zelf in. Dus dat wilde ik ook eens proberen.
I always loved portraits in black and white. You can capture a face in a few lines and you fill in the rest for yourself. So I had to try that.
Nummer 16:


Bij Nummer 15 was het nog een beetje aftasten, maar nummer 16 hierboven vind ik zelf al een stuk beter.
Number 15 was a try out and I think number 16 is a lot better. I wonder what you think of them. Have a nice day and see you!


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne dag allemaal en tot blogs!
Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Je vraagt wat ik ervan vind Marianne.
    Nu in een woord GEWELDIG.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Marianne ik zit hier weer met een open mond, wat heb je dit toch weer super gedaan, zo gaaf weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel speciaal en dramatisch effect Marianne! Mooi! de tweede is mijn favoriet! Bedankt voor de link naar "I see you with my eyes closed". Dat was er eentje dat ik nog niet kende. Wist je dat zij in Redcliffe opgegroeid zijn? Dat is hier 10 km vandaan, en 2 weken geleden was er nog een grote inhuldiging van een beeld ter hunner nagedachtenis, in bijzijn van Barry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think that both are fab.. I love to capture such portraits with just black anf white..this are masterpices in my eyes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij lijkt alle materialen te kunnen gebruiken met als resultaat geweldige gezichten Marianne...echt je laat me helemaal verbaasd staan!
    ZO MOOI weer!!!!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannnende portretten waar haal je de tijd vandaan. Maar wel goed geworden. Lijkt mij ook heel spannend om te maken maar zeker zeer geslaagd. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...