donderdag 14 februari 2013

Art Journal aquarel portret met rood haar

Nog een gezichtje, maar wat een gevecht. Ik had voor te grof aquarelpapier gekozen. Goed voor grote schilderijen, maar ietwat te grof voor een portretje van 26 x 18 cm. Maar ik heb het niet opgegeven en heb wat details aangebracht met aquarelpotloden, zodat er iets meer vorm inzat. Ben nog niet echt tevreden, maar de kleur staat me wel aan. In het echt is alles mooier van kleur, maar helaas is het op de foto iets minder.


Another face, and a huge struggle. I had chosen a rough-texture piece of paper, but it turned out to be too rough for a small portrait of 26 x 18 cm.  I didn't give up though and started to add some more details with my watercolour pencils. I'm not all happy, but I do like the colour. It's even more bright , but the photo doesn't show it.

If you are looking for my card... there's a blogpost underneath this one with my Valentinescard.

Dit is mijn tweede blogpost vandaag. Hieronder staat mijn valentijns kaartje.

Hugs,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. the effort was worth it - it looks wonderful!

    xxx Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow Marianne, I loved the last face you did, but this one is even more amazing, it's absolutely stunning, you are so clever and love the blend of colours.

    It really is fabulous.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Marianne jij mag er dan niet erg tevreden mee zijn, ik vind het een gaaf resultaat meid!! en je kaart..simpel en mooi!!!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee Marianne, jij hebt talenten die ik hier nog niet eerder zag...Wat een prachtig gezicht en goh als de kleuren er in het echt nog mooier uitzien, is het een nog groter juweeltje. Wat een talent!!!!!
    "Very impressed".....

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In 1 woord geweldig Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, zo mooi! de kleuren zijn inderdaad prachtig, je bent fantastisch goed met waterverf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wauw, wauw Marianne wat is dit toch ook weer super geschilderd, zo ontzettend mooi, ik kijk werkelijk mijn ogen uit, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap gedaan Marianne !!! Het resultaat is prachtig hoor, je hebt in elk geval véél talent !
    Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW Marianne! Waanzinnig mooi! Ik zag een paar portretten voorbij komen, heel mooi, maar deze springt er voor mij echt uit. Prachtig!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...