maandag 18 februari 2013

Art Journal acryl portret


Vandaag iets meer tijd, dus mijn acrylverf voor de dag gehaald. Ik ben begonnen met een potloodtekening te maken en  heb daarna het portret ruwweg ingekleurd en omdat ik het vandaag af wilde hebben, heb ik het niet helemaal in detail uitgewerkt. Eigenlijk is het voor mijn doen een beetje slordig, maar juist daarom heeft het meer charme. Meestal werk ik veel te ver door waardoor de spontaniteit een beetje verloren gaat.


Today there was more playingtime, so I decided to get out my acrylicpaint. I started with a pencildrawing en coloured the portrait roughly and because I wanted to finish it today, I couldn't go into details. For me it a little disorderly, but I think it gained some charme. Mostly I overdo it and my paintings loose their spontaneity. I'm very curious what you think of my acrylic portrait. Hope you leave me a comment; I love to read them.


Misschien is het voor mij dus beter om een tijdslimiet in te stellen en ik ben heel benieuwd hoe jullie mijn portret in acrylverf vinden.
Heel leuk als jullie een reactie achterlaten! Ik vind ze heel erg leuk om te lezen.
Liefs,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Wauw Marianne wat is die schitterend, wat mooi die oogopslag, helemaal super, ze worden steeds mooier. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMGosh this IS absolutely fantastic Marianne, they just keep getting better and better, so much detail - simply stunning - I love it

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow arianne,wordt er een beetje stil van........wat mooi!!!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW..dat ziet er schitterend uit...je heb talent!


    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marianne! Wat een mooi portret! Je wordt steeds beter! (en je was al zo goed!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap gedaan.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook al zo mooi geworden. En aangezien ik zelf ook schilder weet ik dat dit geen gemakkelijke opgeve is. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MOOOOOI!!!!
    Prachtig portret, de ogen zijn echt heel mooi geworden!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I think this is wonderful. I am so jealous of your talent.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...