zaterdag 12 januari 2013

Mijn eerste lift

Dit is de eerste keer dat ik meedoe met de liftchallenge. Ik vind de kaartjes altijd heel erg leuk, maar moeilijk om na te maken. Maar in dit nieuwe jaar heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en me er aan gewaagd. En ik vond het heel erg leuk om te doen .... Dit is ie geworden.


This is the first time I'm entering a card at the liftchallengeblog. I always liked the cards but I thought it was difficult to make them. But today I tried it and I LIKED IT!!


Challenges:
Lift challenge # 33: dit is de kaart om te liften    
Crafty Creations # 204 Something new (my first lift challenge)
Anma Creatief # 16: Gebruik Kraft

Bedankt voor het kijken en jullie reacties;
Liefs,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je toch meedoet en je kaart is toch super goed gelukt!? Viel het mee? Leuk papier ook en een mooie tekst! Hopelijk zien we je de volgende keer gewoon weer! Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nergens aan dat je liften moeilijk vindt, je kaart is een plaatje gewoon! Wat superleuk dat je met ons meedoet, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, love the papers & layout you have used!

    Thank you for sharing with us at Delightful Challenges this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig resultaat Marianne!
    Je lift maar lekker door, zo lang als je er zoveel plezier in hebt...
    Het mag gezien worden!!!

    fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is je eerste liftkaart super gelukt Marianne, hij is werkelijk schitterend geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiya Hope you're well.

    Firstly thank you for the lovely comments you've left on my blog today.

    Love the colours of the card and the negative space at the bottom. Looks like it would make a lovely valentines card to me.

    Sam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt t prachtig gedaan!!! Van waar die twijfels!! Niet nodig, want het is leuk om mee te doen, wij vinden het leuk dat je meedoet, en hoe vaker je meedoet hoe makkelijker t gaat, want je doet ook weer inspiratie op! Goed dus dat je die schoenen hebt aangetrokken, haha. Tot de volgende keer?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief januari-challenge...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...