dinsdag 29 januari 2013

Kaartje en een vraag...

Verjaardagskaart/ Happy Birthdaycard
Digi Stamp: Mo Manning
coloured with Promarkers
embossingfolders: Boekenvoordeel
Ribbon from stash and pearls from perlenpen viva decor
Challenges:
DP2 Challenge # 169 Emboss it
Forever Friends Monthly Jan. Birthdays
PanpastelUK # 4 Seeing stars
One stitch at a time # 148 Use a digi

And I have a question about how to get rid of the spam in my comments. Sorry, it's in dutch :-(
And I welcome Yvon, my latest follower. And I hope she likes cute cards too.

En nog een vraagje....
Sinds enkele weken krijg ik bij mijn reacties steeds van die buitenlandse spam en natuurlijk verwijderde ik ze als ik ze zie, maar ze reageerden  meestal op oudere blogberichten en daar heb ik bij opties in kunnen geven dat er niemand meer op kan reageren, maar dat de bestaande reacties blijven staan.
Maar nu hebben ze me ingehaald.... Al zeker 8 reacties verwijderd bij "Yes, they call it puppylove" van afgelopen donderdag en ik wil graag dat blogvolgers daar ook nog commentaar op kunnen geven.
Hebben jullie een ideetje hoe ik van die SPAM af kan komen????

Hallo Yvon.... wat leuk dat je volger bent geworden.... ik hoop dat je cutekaartjes ook leuk vind :-)

Dat was het voor vandaag! That's all for today!
Lieve groetjes,
Marianne

21 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!
    Jammer van die spam, weet hier zo geen oplossing voor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kaartje Marianne!!
    Ik kan je helaas niet helpen,heb hier zelf gelukkig geen last van,maar het is wel heel erg vervelend!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het goed is, kun je als blogbeheerder reacties verwijderen Marianne...uhhh staat er geen prullenbakje onder die reacties?
    Zoja, dan daar op klikken en weg is de ellende...

    Je kaartje is een leuke tienerkaart geworden!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Typical teenager!!!

    If you don't get anywhere with your spam problems in dutch, drop me an email and I'll try and help.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je weer een superkaart gemaakt Marianne, ik vind hem super geworden. En eh op je vraag kan ik helaas geen antwoord geven, heb daar tot nu toe nog geen last van gehad, ik hoop dat iemand anders je kan helpen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer geweldig mooie kaart leuk voor een jongen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your colors and your coloring, the embossing folders are perfect for the image. Thanks for playing the Mo's Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, wat is dat vervelend hé! Ik heb er ook sinds een paar weken veel last van. Mijn oplossing: ik heb voor mijn reacties aangeklikt dat ik ze eerst moet goedkeuren eer ze worden gepubliceerd. Dan komen ze eerst in mijn mail terecht (als je die optie aanvinkt) en anders kan je het ook via je blogger dashboard doen. Ze staan dan allemaal samen onder comments waiting to be moderated. Mijn spamreacties zijn bijna allemaal van "anonymous", en inderdaad meestal op oudere berichten, dus als ik er zo eentje tussen zie markeer ik het meteen als spam en gooi het weg zonder te openen. Je kan ook aanvinken dat enkel geregistreerde gebruikers kunnen reageren, dus dat niemand anoniem kan reageren. Zo ver ben ik nog niet gegaan, maar ik zou het eigenlijk kunnen doen, want iedereen reageert altijd onder zijn eigen naam. Dan blijven ze echt weg. Als je ergens problemen mee hebt geef dan maar een gil, ik begin Blogger eindelijk een beetje te begrijpen .... ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denthe's oplossing lijkt me een goed idee. Anders zou je je woordverificatie weer aan moeten zetten, maar dat is ook weer zo wat voor je volgers.Hoop dat je er vanaf komt op deze manier.
    En wat een gaaf kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze heb je ook prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card, perfect for a teenager, thanks for joining us at Forever Friends. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Marianne! Oh oh oh...I love the embossed background! What a fabulous "guy" card!! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart voor een tiener. Bedankt voor je deelname bij Forever Friends deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fab card. Thanks for joining the pan pastel challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card - love the embossing!

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week, and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne,
    Ja hoor, ik vind je cute kaartjes ook leuk! Zoals deze verjaardagskaart, leuk! En ook zeker als de kaarten zo mooi zijn afgewerkt als bij jou. Ik maak ze zelf niet, maar vind het wel leuk om ze bij anderen te bewonderen.
    Bij mij heeft Anonymous het ook gevonden in steeds hetzelfde oude blogbericht. Maar, laat ik het afkloppen, door berichten van deze grote onbekende als spam aan te merken, heb ik daarna niets meer ontvangen. Ga naar Ontwerp, ga naar Reacties, dan komen alle reacties op alle blogberichten in beeld. Boven de laatste reactie staan 3 tabbladen, Inhoud verwijderen, Verwijderen en Spam. Vink het bericht aan wat spam is, klik op tabblad Spam, en weg is het! Zo heb ik het gedaan, daarna geen Anonymous meer ontvangen
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marianne dank je wel voor het meedoen bij de Challenge van PanPastel UK, je kaartje is echt geweldig hoor prachtig ingekleurd en mooie kleurtjes, dank je wel voor het delen hoor xxx Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastic! I love the image and embossing. Thank you for joining us at OSAAT. Good luck. Hugs, Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Really fantastic, I love the image and your colouring is fantastic, the embossing looks lovely too. Thank you for joining in with the PanPastel challenge
    Lindsay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow fab image and great colours, thanks for sharing at osaat hugs trisha x dt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...