donderdag 20 december 2012

Waar blijft ze toch??

Ik heb de laatste tijd haast geen kaartjes gemaakt omdat ik bezig ben geweest met het maken van een Art Journal boekje, zoals ik had gezien bij Karin van de Stempelstudio en zij heeft het gezien bij Jennibellie

Dit is ie geworden :-)

Aangezien ik een stier ben van sterrenbeeld is het voor mij heel moeilijk om iets weg te doen, dus had ik nog van jaren terug ook alle kerstkaartjes bewaard en nu heb ik daarvan ook een leuk Art Journal boekje gemaakt om lekker in te kliederen, verven, plakken, stempelen, en te schrijven.


Wil jij ook weten hoe je zo'n boekje maakt met behulp van oude kerst- of verjaardagskaarten? Surf dan even naar het blog van  Jennibellie, zij laat jullie precies in een video zien hoe het in zijn werk gaat en heeft nog heel veel meer leuke dingen op haar blog en dus zeker te moeite waard om eens te gaan kijken,


Nog even voor de engelstaligen onder mijn volgers:
The reason why you haven't seen any cards of me lately, is that I've been busy making a little booklet for Art Journaling as I saw on Karin's blog and she picked up the idea from Jennibellie.
My constellationsign is Taurus and they are known as collectors and never throw things away. So I too had saved old Christmascards and finally made them into this little book where I can stamp, draw, cut and paste, write and do anything I feel like in it. If you want to create a little book like this and recycle your cards, surf to Jennibellie's blog and look at the videos to see how it's made. And she has a lot of other nice things on her blog, so it's worthwhile to go and check it out.

Thanks Jennibellie for the video and the inspiration; I really enjoyed making this book.


Hugs,
Marianne


5 opmerkingen:

  1. Ik dacht al goh zie al een tijdje niets van Marianne terwijl je bijna dagelijks van de partij was op je blog maar nu snapt Aniet het. Wat schitterend is dit Marianne, ik vind het er helemaal super uitzien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, leuk! We gaan dus nog veel van je art journaling te zien krijgen hoop ik. Heel leuk boekje is dit! Vooral die pareltjes maken het helemaal af. liefs, Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooh! Wat is dat ontzettend leuk! Wow, zo'n boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW absolutely love that binding and those beads looks spectacular!!

    Think I might need to try this out!!

    TFS (thanks for sharing) - Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, ben jij ook een stiertje? :) Ik herken dat niet weg kunnen doen wel een beetje, haha.
    Je boekje vind ik echt erg mooi, ook die kraaltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...